Ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα των Ελλήνων είναι εδώ και δύο δεκαετίες το Toyota Yaris, καθώς βρίσκεται σταθερά ψηλά σε πωλήσεις. Από το 1999 που λανσαρίστηκε το πρώτης γενιάς Yaris, κέρδισε αμέσως το αγοραστικό κοινό με το νεανικό του σχεδιασμό, την ευελιξία, την πρακτικότητα, τους αποδοτικούς κινητήρες και την αξιοπιστία.
Δείτε ακόμα: 2.000 ευρώ φθηνότερο το δυνατό Toyota C-HR
Ακόμα και τώρα πολλοί ψάχνουν στα μεταχειρισμένα ένα πρώτης γενιάς Yaris, είτε για δεύτερο αυτοκίνητο ή για πρώτο ενός νέου οδηγού. Κάποιοι μάλιστα προτιμούν τα προ ανανέωσης Yaris που κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία και όχι τα «γαλλικά» από το facelift και μετά. Μια τέτοια περίπτωση είναι το συγκεκριμένο Yaris 1.0, το οποίο είναι ταξινομημένο τον Ιανουάριο του 2003 και έκτοτε ο ψηφιακός του χιλιομετρητής έχει γράψει μόνο 11.146 χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με την αγγελία, είναι πρώτο χέρι και είχε παραμείνει κλεισμένο σε γκαράζ από το 2011. Τα σέρβις του έχουν γίνει στην Toyota, δεν έχει φθορές και σκουριές και το τελευταίο σέρβις έγινε πριν από λίγες μέρες. Όπως διακρίνεται από τις φωτογραφίες είναι άριστα διατηρημένο και δεν αποκλείεται να μην υπάρχει όμοιό του στα μεταχειρισμένα. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης για τα χρόνια του και περιλαμβάνει ABS, μετωπικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ράδιο CD, κεντρικό κλείδωμα κ.λπ. Η εμπορία που το πουλά βρίσκεται στη Γερμανία (δείτε εδώ την αγγελία) και ζητείται το ποσό των 4.999 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Πως είναι ένα απλό Toyota Yaris Cross;
Ο 1.0 λτ. VVT-i κινητήρας με τους 68 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 90 Nm ροπής στις 4.100 σ.α.λ. που κινούσε το πρώτο Yaris, είχε αρκετό νεύρο και απέδιδε μέχρι τις υψηλές στροφές. Όταν ήταν καινούργιο επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,6 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 155 χλμ./ώρα (εργοστασιακές μετρήσεις).