Το μακροβιότερο αυτοκίνητο που παράγεται από το 1977 έως σήμερα, δεν είναι άλλο από το «αειθαλές» σκληροτράχηλο 4×4, το Lada Niva. Οι πολύ χαμηλές του τιμές συντέλεσαν στο να γίνει δημοφιλές και στην Ελλάδα, αφού για παράδειγμα το 2005 που είχε έρθει το -τότε- ανανεωμένο Niva 4×4 κόστιζε από 10.890 ευρώ και είχε στάνταρ το υδραυλικό τιμόνι. Η κορυφαία έκδοση Escape με τα πλαστικά στους θόλους των τροχών, air condition, σκαλοπάτια, ζάντες αλουμινίου, ράδιο CD και αυτοκόλλητα στο πλάι, απαιτούνταν 12.990 ευρώ!
Σήμερα στη χώρα μας πωλούνται αρκετά μεταχειρισμένα Niva, όμως το συγκεκριμένο φαίνεται να έχει κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά. Σύμφωνα πάντα με την αγγελία, παρόλο που είναι μοντέλο 20ετίας (του 2003), αναφέρεται και φαίνεται από τη φωτογραφία του οδομέτρου ότι έχει διανύσει μόνο 33.458 χιλιόμετρα! Μάλιστα ο κάτοχός του γράφει ότι δεν έχει πάει εκτός δρόμου, κοινώς δεν έχει πατήσει σε χώματα, λάσπες κ.λπ.
Στην περιγραφή του λέει ότι διαθέτει βαμμένες ζάντες με ηλεκτροστατική βαφή, έχει καινούργια λάστιχα και μπαταρία, ραδιόφωνο με USB και συνοδεύεται με βιβλίο service και KTEO. Σύμφωνα με όλα αυτά και με το μοβ μεταλλικό χρώμα, μοιάζει να είναι ένα σπάνιο μεταχειρισμένο Niva με αυτά τα χαρακτηριστικά. Γεγονός που έχει το ανάλογο αντίκτυπο στην τιμή του, αφού ζητείται το ποσό των 6.500 ευρώ.
Πληροφοριακά να αναφέρουμε ότι κινείται από το 1.700άρι μηχανικό σύνολο, το οποίο καινούργιο απέδιδε 80 ίππους και 133 Nm ροπής, ενώ επιτάχυνε από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 19 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 137 χλμ./ώρα. Βέβαια, κανείς δεν το αγόραζε για τις επιδόσεις του, αλλά για τις υψηλές δυνατότητές του εκτός δρόμου. Το συγκεκριμένο όμως φαίνεται να μην πήγε πέρα από τα όρια της ασφάλτου.