Αφιερώματα
Η συνηθέστερη, αν όχι η πρώτη ερώτηση που κάνει κανείς ζητώντας πληροφορίες για ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι «πόσο κάνει;». Η τιμή ενός μοντέλου βρισκόταν πάντοτε ψηλά στη λίστα με τα κριτήρια επιλογής, αφού παίζει μεγάλο ρόλο στην τελική απόφαση. Ακόμα και όταν πρόκειται για αυτοκίνητο που πωλείται σε χαμηλή τιμή, κάθε επιπλέον ευρώ είναι υπολογίσιμο. […]
Η αγάπη των Ελλήνων (και όχι μόνο) για τα SUV είναι μεγάλη και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα από τις πωλήσεις. Το Νοέμβριο του 2020 το μερίδιο των SUV έφτασε το 50,84%, ενώ το πρώτο 11μηνο του τρέχοντος έτους έχει φτάσει το 45,66%. Στην πρώτη θέση των SUV το 2020 βρίσκονται τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) με 21,6% […]
Τη σημερινή εποχή τα SUV κυριαρχούν στην αγορά του αυτοκινήτου, με τα περισσότερα από αυτά να διατίθενται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, προς όφελος της οικονομίας στην αγορά αλλά και στη χρήση. Όσα από αυτά έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, συνήθως είναι ακριβά και απαγορευτικά για το ευρύ κοινό. Δείτε ακόμα: SUV με μεγαλύτερο και μικρότερο […]
Οι μικρής χωρητικότητας turbo κινητήρες έχουν κατακλύσει την αγορά του αυτοκινήτου, αφού υπάρχουν πάρα πολλά μοντέλα διαφόρων κατηγοριών με τέτοια μηχανικά σύνολα. Πριν από αρκετά χρόνια τα 1.000άρια αυτοκίνητα είχαν αναιμικούς κινητήρες, όμως τώρα με την προσθήκη του turbo προσφέρουν αρκετή δύναμη. Δείτε ακόμα: Το πιο οικονομικό μικρό turbo των 13.855 ευρώ Στη βάση του […]
Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι η μάρκα Volkswagen σημαίνει «αυτοκίνητο του λαού», αν και τα σύγχρονα μοντέλα της δεν ήταν ποτέ φθηνά, αλλά τοποθετούνταν στο άνω άκρο της κατηγορίας τους. Διαβάστε ακόμα: Το πιο οικονομικό μικρό turbo των 13.855 ευρώ Μέχρι πριν από λίγο καιρό, το πιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο της VW ήταν το μίνι […]
Τα αυτοκίνητα με μικρούς turbo κινητήρες αποτελούν πλέον την πλειοψηφία της αγοράς και συναντώνται σε κάθε κατηγορίας και τιμής μοντέλα. Βασικό πλεονέκτημα του downsizing είναι ότι από μικρής χωρητικότητας μηχανικά σύνολα, όπως είναι τα 1.000άρια «βγαίνει» αρκετή δύναμη. Επίσης, είναι πιο μικρά σε όγκο και σε βάρος από τα παλαιότερα και μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά των 1.4 […]
Αυτοκίνητα με 7 θέσεις χωρίς να είναι επιβατικά βανάκια ή μεγάλα και πολύ ακριβά SUV, είναι ελάχιστα διαθέσιμα. Ειδικά μετά τον «αφανισμό» της κατηγορίας των πολυχρηστικών (MPV), τα πρακτικά και προσιτά σε τιμές 7θέσια μπορεί να τα βρει κανείς κυρίως ως μεταχειρισμένα (και αυτά σπάνια). Δείτε ακόμα: Το premium SUV με την καλύτερη τιμή Εξαίρεση αποτελεί […]
To αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Kona Electric βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στη χώρα μας και εκτός από το ότι αποτελεί το πρώτο μικρό ηλεκτρικό SUV, διαθέτει πολλά ακόμα σημεία που ξεχωρίζει, τα οποία παρουσιάζουμε αναλυτικά παρακάτω. 1. Το πρώτο ηλεκτρικό compact SUV στην Ευρώπη Το Kona Electric αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τα […]
Οι επιλογές που υπάρχουν στα SUV είναι πάρα πολλές, τόσο στις πιο προσιτές προτάσεις των mainstream μοντέλων, όσο και στα premium. Το ίδιο ισχύει και για τη δημοφιλέστερη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όπου τα πολυτελή μοντέλα είναι μεν πιο ακριβά, αλλά προσφέρουν πληρότητα ακόμα και από τις βασικές τους εκδόσεις. Δείτε ακόμα: Τα μοναδικά ντίζελ […]
Η επιλογή ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολλούς επιμέρους παράγοντες, μεταξύ των οποίων μερικοί από τους πιο βασικούς είναι η τιμή, η κατανάλωση, οι χώροι και η απόδοση του κινητήρα. Πλέον τα περισσότερα μοντέλα δεν στερούνται ισχύος, αφού στην πλειοψηφία τους διαθέτουν turbo μηχανικά σύνολα με αρκετή ιπποδύναμη. Δείτε ακόμα: To φθηνότερο trendy υβριδικό των 12.227 […]
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία έχουν πληθύνει και πλέον συναντώνται σε όλες τις κατηγορίες, από τα μίνι έως τα πολυτελείας. Στη βάση από πλευράς τεχνολογίας τοποθετούνται τα ήπια υβριδικά συστήματα, τα οποία υποβοηθούν τον κινητήρα, αλλά δεν επιτρέπουν την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, έστω και για λίγα μέτρα. Ωστόσο, συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης και των […]
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παλαιότερα μηχανικά σύνολα. Πλέον, τόσο οι βενζίνης, όσο και οι πετρελαίου διαθέτουν αρκετή δύναμη, ενώ προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Ενδεικτικά, για το Golf Mk5 1.4 FSI 90 PS η μεικτή (εργοστασιακή) κατανάλωση ήταν 6,2 λτ./100 χλμ., ενώ […]