Η Toyota έχει γίνει συνώνυμη της υβριδικής τεχνολογίας και έχει μακρόχρονη εμπειρία, αφού από το 1997 που παρουσιάστηκε το πρώτο Prius, έχει πουλήσει παγκοσμίως μέχρι σήμερα πάνω από 15 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμα: Τα «απαγορευμένα» κινεζικά Toyota Corolla
Στην ελληνική αγορά πιο δημοφιλή μοντέλα είναι το Yaris Hybrid, το Auris Hybrid παλαιότερα και τώρα το Corolla Hybrid, με τους κινητήρες των 1.5 λτ. και 1.8 λτ. Σε κάθε περίπτωση το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το οποίο στα πιο σύγχρονα μοντέλα είναι το πιο προηγμένο e-CVT. Αυτό περιλαμβάνει τις εξής θέσεις: P (Parking), R (Reverse), N (Neutral), D (Drive) και πιο κάτω την επιλογή B. Η τελευταία μπορεί να μη χρησιμοποιείται έως και καθόλου από τους οδηγούς των υβριδικών Toyota και ίσως οι περισσότεροι (άσχετα αν οδηγούν Toyota Hybrid ή όχι), ενδέχεται να μη γνωρίζουν τι κάνει και γιατί υπάρχει.
Η θέση «B» συνειρμικά ταυτίζεται με την λέξη «Battery», όμως σημαίνει «engine braking» και σκοπός είναι να φρενάρει τον κινητήρα σε μια κατάβαση για παράδειγμα. Έτσι λειτουργεί εν μέρει και σαν φρένο, βοηθώντας το σύστημα πέδησης και τον οδηγό στην επιβράδυνση, όταν κατεβαίνει ένα βουνό και δεν θέλει να ανάψουν τα φρένα. Η χρήση του δεν συνιστάται για καθημερινή οδήγηση, αφού επειδή επιβραδύνει το όχημα, το πεντάλ του γκαζιού θέλει περισσότερη πίεση, άρα αυξάνεται και η κατανάλωση καυσίμου.
Δείτε ακόμα: Η Toyota «χαρίζει» το νέο Corolla
Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις τρόπους λειτουργίας του λειτουργίας Toyota Hybrid ανάλογα με τις απαιτήσεις της διαδρομής: EV Mode για κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά, ECO Mode για ακόμα περισσότερη οικονομία και POWER Mode για άμεση δύναμη όταν χρειαστεί περισσότερη ισχύς.