Οδηγούμε το νέο SUV Zeekr X

  • ZEEKR X (26)
  • ZEEKR X (4)
  • ZEEKR X (9)
  • ZEEKR X (5)
  • ZEEKR X (11)
  • ZEEKR X (10)
  • ZEEKR X (14)
  • ZEEKR X (12)
  • ZEEKR X (16)
  • ZEEKR X (13)
  • ZEEKR X (17)
  • ZEEKR X (6)
  • ZEEKR X (21)
  • ZEEKR X (20)
  • ZEEKR X (22)
  • ZEEKR X (23)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/ZEEKR-X-23.jpg

Το ηλεκτρικό «X» αναμένεται να αποτελέσει στη χώρα μας τον βασικότερο εμπορικό πυλώνα της κινεζικής Zeekr – της θυγατρικής με άλλα λόγια εταιρείας του Ομίλου Geely που εκπροσωπείται τώρα στη χώρα μας από την Geo Mobility Hellas – έχοντας στο «πλευρό» του τόσο το σπορτίφ «001» όσο και το πολυτελές «7Χ», το οποίο και οδηγήσαμε στα πλαίσια ενός οδοιπορικού με αφετηρία την Αθήνα και τελικό προορισμό το Costa Navarino που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την επίσημη δημοσιογραφική πρεμιέρα της μάρκας στην Ελλάδα.

Έντονα δυναμικό εξωτερικά

Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα EVs της Zeekr, το «X» είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα συμπαγές μικρομεσαίο SUV, το οποίο επιχειρεί από τη μεριά του να τοποθετηθεί εκεί ακριβώς όπου η υψηλή τεχνολογία της μάρκας συναντά την άνεση και την πολυτέλεια. Και όλα αυτά στα πλαίσια μιας κατηγορίας που γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστική και στην ελληνική αγορά. Η σχεδίασή του είναι σύγχρονη, δυναμική και ταυτόχρονα καθαρή, με τις εξωτερικές γραμμές να είναι αρκετά αιχμηρές. Από εκεί και πέρα, η κομψή επιθετικότητα στο εμπρός μέρος και οι προσεγμένες αναλογίες του αμαξώματος κάνουν το «Χ» να δείχνει πιο μεγάλο απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Με μήκος λίγο παραπάνω από τα 4,4 μ. και μεταξόνιο 2.750 χλστ., προτάσσει έναν πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd: 0,28), ο οποίος καθορίζεται, σε μεγάλο βαθμό, από  προσεγμένες λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης με τις σκανδιναβικές επιρροές, όπως για παράδειγμα τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED και οι κρυμμένες χειρολαβές των θυρών.

Πολυτελές εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα και πλούσιο εξοπλισμό

Το εσωτερικό κερδίζει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά. Η σχεδίαση είναι μεν απλή, χωρίς περιττά στοιχεία, αλλά εξαιρετικά μοντέρνα και καθαρή. Η απτή ποιότητα των υλικών δεν αφήνει περιθώρια για γκρίνιες, ενώ σε επίπεδο σχεδίασης τις εντυπώσεις κλέβει η κεντρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (8,8 ίντσες), ενώ το «παρών» δίνει και ένα headup display επαυξημένης πραγματικότητας 24,3 ιντσών, το οποίο προβάλλει πλήθος πληροφοριών στο παρμπρίζ, διευκολύνοντας την οδήγηση χωρίς να αποσπάται η προσοχή. Από εκεί και πέρα, οι χώροι που προσφέρει στο εσωτερικό του επαρκούν σίγουρα για τέσσερις ενήλικες, ενώ ο χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος δεν εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητά του (362 λίτρα). Ωστόσο, στο εμπρός μέρος (frunk) μπορούν να αποθηκευτούν αντικείμενα, όπως το καλώδιο φόρτισης, με χωρητικότητα 21 λίτρα.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, το νέο Zeekr X προσφέρει 7 αερόσακους και μια πληρέστατη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Adaptive Cruise Control, Highway Assist, Front & Rear Collision Mitigation Support, Lane Keep Assist, Evasive Maneuver Assist, Front and Rear Cross Traffic Alert, και Door Open Warning

Τρεις εκδόσεις με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση

Κάτω από το αμάξωμα του «5άστερου» SUV στις δοκιμές του Euro NCAP, η Zeekr χρησιμοποιεί τη γνωστή πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture). Αυτή η βάση εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους, σωστή κατανομή μάζας και υψηλή ακαμψία. Η γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων περιλαμβάνει τρεις παραλλαγές. Η βασική Core διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων στον πίσω άξονα και μια μπαταρία 49 kWh, προσφέροντας αυτονομία 330 χλμ. Η μεσαία Long Range αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 69 kWh, αυξάνοντας την μέγιστη αυτονομία στα 446 χλμ. Από τη μεριά της, η κορυφαία Privilege είναι τετρακίνητη, με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολική ισχύ 428 ίππων, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δλ. και αυτονομία 425 χλμ. Το ηλεκτρικό κύκλωμα της έκδοσης με την μικρή μπαταρία υποστηρίζει φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC έως και 130 kW, ενώ για τις άλλες ορίζεται στα 150 kW – κάτι που σημαίνει πρακτικά πως σε λιγότερο από μισή ώρα η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10% στο 80%.

Στο δρόμο, το Zeekr X αποδεικνύεται ήσυχο, στιβαρό και σταθερό στο ταξίδι. Η ανάρτηση είναι προφανές ότι έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση, αλλά χωρίς να επιτρέπει στο αμάξωμα να «πλέει». Σε επαρχιακές διαδρομές με μέτριας ποιότητας άσφαλτο και αλλεπάλληλες στροφές όπως αυτή που οδηγεί από την Καλαμάτα προς την Πύλο, το Zeekr X δείχνει προβλέψιμο και καλοζυγισμένο. Το τιμόνι, χωρίς να είναι ιδιαίτερα «πληροφοριακό», έχει το σωστό βάρος, ενώ η απόκριση στο γκάζι για την έκδοση Long Range των 272 ίππων που είχαμε  την ευκαιρία να οδηγήσουμε κατά την διάρκεια της παρουσίασης είναι άμεση, χωρίς εξάρσεις. Το Zeekr X είναι ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο SUV που εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά, ακόμα και όταν ο δρόμος γλιστρά ή ο οδηγός υπερεκτιμήσει τις δυνατότητές του. Η ηχομόνωση είναι εξαιρετική και η κύλισή του στον αυτοκινητόδρομο αλλά και εκτός αυτού ποιοτική, παρά την ύπαρξη μικρών αεροδυναμικών θορύβων στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

Με αφετηρία τα 34.990 ευρώ 

Στην Ελλάδα, το Zeekr X ξεκινά από 34.990 ευρώ  για τη βασική έκδοση Core, 39.990 ευρώ για τη Long Range και 44.990 ευρώ για την κορυφαία Privilege. Σε αυτές τις τιμές περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 3.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Σύμφωνα μάλιστα με την ελληνική αντιπροσωπεία, για τις πρώτες 50 παραγγελίες προβλέπεται επιπλέον όφελος 2.000 ευρώ επί των παραπάνω τιμών μέσω του προγράμματος «Xtreme Value 50». Την ίδια στιγμή, μέσω του Zeekr Prime Finance, προσφέρεται η δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω δύο προγραμμάτων, με 0% επιτόκιο, 288 ευρώ τον μήνα και εξόφληση σε 60 μήνες ή με 3,9% επιτόκιο, 397 ευρώ τον μήνα και αποπληρωμή σε 72 μήνες. Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες παροχές, όπως όλα τα Zeekr, έτσι και το νέο Zeekr X συνοδεύονται από εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ., με δυνατότητα αυτόματης επέκτασης έως 10 έτη ή 200.000 χλμ. μέσω της συντήρησης στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Zeekr. Η μπαταρία υψηλής τάσης καλύπτεται ξεχωριστά για 8 έτη ή 200.000 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store