Η Honda παρουσίασε στην Ελλάδα τα ανανεωμένα Jazz και Jazz Crosstar, τα οποία διαθέτουν αρκετές αλλαγές και αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό, κινητήρες και τεχνολογία. Παράλληλα στην γκάμα προστίθεται η νέα έκδοση Advance Sport με δυναμικά χαρακτηριστικά, όχι μόνο σε εμφάνιση, αλλά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Αισθητά πιο κομψό εξωτερικά
Νέα εξωτερικά στοιχεία, όπως οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, μάσκα και φωτιστικά σώματα, προσδίδουν σε αμφότερα τα Jazz μια πολύ πιο όμορφη συνολικά εικόνα. Το νέο Jazz Advance Sport διακρίνεται από το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στην κυψελωτή μάσκα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα και στο περίβλημα των εξωτερικών καθρεπτών. Η νέα έκδοση διαθέτει επίσης ασορτί πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης. Επίσης, όλα τα Jazz εφοδιάζονται με νέες ζάντες αλουμινίου.
Αρκετές αλλαγές και στο εσωτερικό
Το εσωτερικό των ανανεωμένων Jazz και Jazz Crosstar έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα υλικά επιφανειών και επιλογές καθισμάτων. Στις εκδόσεις Elegance και Advance, η μαύρη επένδυση του εσωτερικού έχει ελαφρώς αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το 2023 με τη χρήση νέου υφάσματος καθισμάτων που διαθέτει νέο μοτίβο. Στο Jazz Crosstar υπάρχει μία νέα επένδυση στο τούνελ μετάδοσης και ένα νέο μαύρο, αδιάβροχο ύφασμα καθισμάτων.
To Jazz Advance Sport εισάγει αρκετά σπορ σχεδιαστικά στοιχεία όπως τριάκτινο τιμόνι με κίτρινες ραφές και paddles, για ρύθμιση της αναγεννητικής πέδησης. Διαθέτει επίσης έναν μοναδικό συνδυασμό μαύρου και γκρι συνθετικού σουέτ και συνθετική δερμάτινη επένδυση, με κίτρινες ραφές που ταιριάζουν με το τιμόνι και τις επενδύσεις των θυρών. Τα μεταλλικά σπορ πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ στιλιστική ανανέωση. Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν -μεταξύ άλλων- η κεντρική οθόνη αφής HMI 9 ιντσών και η TFT 7 ιντσών του πίνακα οργάνων. Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν κορυφαίοι για την κατηγορία, ενώ μέσω των Magic Seats ενισχύεται η πρακτικότητα και η «ευελιξία» του χώρου αποσκευών (304-1.205 λίτρα). Ο εξοπλισμός από την πρώτη κιόλας έκδοση είναι υπερπλήρης σε όλα τα επίπεδα και οι τιμές ξεκινούν από 27.500 ευρώ.
Με περισσότερη ισχύ 122 ίππων
Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας που δίνει την κίνηση αποδίδει πλέον 122 PS (από 109 PS), με τη ροπή να φτάνει τα 253 Nm. Ανεβασμένη είναι και η απόδοση του κινητήρα των 1.5 λτ. στα 107 PS (από 97 PS). Παρόλα αυτά, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα εξακολουθεί να παράγει εκπομπές CO2 από 102 γρ./χλμ. με μέση κατανάλωση από 4,5 λτ./100 χλμ. Η προηγμένη υβριδική διάταξη e:HEV επιλέγει απρόσκοπτα από τρία συνεχώς προγράμματα οδήγησης (EV Drive, Hybrid Drive, Engine Drive) που εναλλάσσονται διαρκώς. Το ανανεωμένο Jazz επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα από 9,4 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα.
Αναβαθμίσεις σε ασφάλεια και οδική συμπεριφορά
Η τελευταία γενιά Jazz ενσωματώνει μια σειρά από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στο βασικό εξοπλισμό. Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing προσφέρει μία ευρεία γκάμα λειτουργιών βοηθημάτων υποστήριξης του οδηγού, στάνταρ, χάρη σε μια εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες, αυξάνοντας την ασφάλεια στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η νέα έκδοση Advance Sport διαθέτει αρκετές αναβαθμίσεις πλαισίου και ένα νέο, πιο δυναμικό προφίλ οδήγησης Sport. Επίσης διαθέτει πιο μαλακά κατά 8% και 20% εμπρός και πίσω ελατήρια, ενώ αυξημένη κατά 6% είναι η ακαμψία των σινεμπλόκ. Επίσης, τα αμορτισέρ είναι πιο σφικτά τόσο κατά τη συμπίεση όσο και κατά την επαναφορά τους.