Δοκιμές
Δυο μοντέλα που έχουν ταυτιστεί με τη μικρομεσαία κατηγορία εδώ και πολλά χρόνια, το Honda Civic και το Toyota Corolla, αποτελούν παγκόσμια best sellers. Πλέον αμφότερα έχουν εκσυγχρονιστεί, έχουν «αγριέψει» σε εμφάνιση (ειδικά το Corolla συγκριτικά με το παρελθόν του) και ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας πάνω τους. Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 […]
Ο απόλυτος κυρίαρχος στην Ευρώπη εδώ και πολλά χρόνια σε επίπεδο πωλήσεων, είναι το VW Golf, το οποίο από το 1974 έως σήμερα έχει περάσει τις 35 εκατομμύρια πωλήσεις. Επίσης, τα τελευταία 40 χρόνια έχει βρεθεί για 32 χρονιές στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ωστόσο, το νέο Golf έχει ένα σοβαρό «εσωτερικό» αντίπαλο, το T-Roc, […]
Fiat και Hyundai έχουν ισχυρή παράδοση στα μίνι αυτοκίνητα, με το Panda και το i10 να κονταροχτυπιούνται στο ποιο θα πάρει τα κλειδιά της πόλης. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν είναι πολλά, όπως είναι -μεταξύ άλλων- είναι η ευελιξία, η πρακτικότητα και η οικονομία στην αγορά και στη χρήση. Δείτε ακόμα: Toyota Corolla ή VW Golf στα […]
Όσα χρόνια δεσπόζει εμπορικά το Renault Clio -τα 30 κλείνει φέτος- άλλα τόσα περίπου κλέβει τις καρδιές των petrolheads. Από το 1991, όταν παρουσιάστηκε το 1.800άρι 16S/16V των 137 ίππων και κυρίως τρία χρόνια αργότερα, από τον θρύλο που βάσισε: το Williams. Έκτοτε κάθε γενιά του γαλλικού σουπερμίνι έβαζε το λιθαράκι στον οδηγικό του μύθο, […]
Στη δημοφιλή και συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των B-SUV, η Renault έκανε την είσοδό της το 2013 με το πολύ επιτυχημένο Captur, ξεπερνώντας τις 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις. Το 2020 η γαλλική φίρμα λανσάρισε το εντελώς νέο Captur, το οποίο άλλαξε σε σημαντικό βαθμό και δεν έχει καμία συγγένεια με τον προκάτοχό του. Γεγονός που γίνεται άμεσα […]
Το όνομα «Corolla» είναι από τα πιο γνωστά και μακροβιότερα παγκοσμίως στο χώρο της αυτοκίνησης, έχοντας διαγράψει μια άκρως πετυχημένη ιστορία 53 ετών, από το 1966 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση. Οι σπορ εκδόσεις ανέκαθεν ήταν στο παλμαρέ του μικρομεσαίου Toyota, όμως καθαρόαιμο έχουμε να δούμε από το T-Sport. Οι Ιάπωνες εξελίσσουν το GR, […]
Το έργο των κατασκευαστών και ειδικά για τα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας είναι αρκετά δύσκολο. Για ποιο λόγο θα αναρωτηθείτε κι εύλογα. Γιατί είναι μια κατηγορία με μεγάλο μερίδιο αγοράς, όπου οι αγοραστές θέλουν το καλύτερο δυνατό σε ένα πακέτο και μάλιστα με λογική τιμή κτήσης. Δείτε ακόμα: Συγκριτικό: Skoda Scala ή Kamiq 1.0 TSI 116 […]
Το έχουμε πει αρκετές φορές: Τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα είναι αυτά που έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά του αγοραστικού κοινού, μιας και κατορθώνουν να προσφέρουν πολλά σε ένα πακέτο. Όπως και το Mitsubishi Space Star. Δείτε ακόμα: Ποιο καίει λιγότερο; Αυτοκίνητο CNG ή ηλεκτρικό; Το ιαπωνικό μοντέλο ανανεώθηκε τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο και της […]
Ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων έχει πλέον πάρει τεράστιες διαστάσεις, αφού δε νοείται εταιρεία και μοντέλο χωρίς τη συνδρομή της ηλεκτρικής υποβοήθησης, μέσω υβριδικών συστημάτων (mild hybrid, hybrid και Plug-in hybrid). Στην κορυφή τοποθετούνται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία και αυτά με την σειρά τους έχουν πληθύνει και θα αποτελέσουν ένα σημαντικό μέρος της μελλοντικής, […]
Μια μάχη γιγάντων! Κι αυτό γιατί αμφότερα τα μοντέλα προέρχονται από κατασκευαστές οι οποίοι κοντράρονται σε κάθε κατηγορία που έχουν παρουσία. Αυτή τη φορά βάζουμε στο ζυγό δυο δημοφιλή μικρομεσαία χάτσμπακ μοντέλα, το 8ης γενιάς VW Golf και το 12ης γενιάς Toyota Corolla σε εκδόσεις με παραπλήσια τιμή και απόδοση. Δείτε ακόμα: Hyundai Kona Hybrid vs […]
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχώς πληθαίνουν, ενώ ετοιμάζονται πολλά νέα μοντέλα με στόχο να μειώσουν σημαντικά τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βασικά τους πλεονεκτήματα είναι οι μηδενικές εκπομπές ρύπων (εφόσον το ρεύμα της φόρτισης προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) και το χαμηλό κόστος του ρεύματος. Ωστόσο, οι τιμές τους είναι πολύ υψηλές, ενώ η αυτονομία […]
Παρότι η 10η γενιά του Civic παραμένει επίκαιρη, η Honda προχώρησε σε μια περιορισμένης έκτασης ανανέωση, με προσεγμένες αλλαγές εξωτερικά και στο εσωτερικό. Ο τρικύλινδρος 1.000άρης Turbo VTEC παραμένει η πιο προσιτή, αλλά ουχί συμβιβαστική, λύση για όποιον θέλει να αγοράσει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Η τιμή ξεκινά από τις 20.650 ευρώ για την έκδοση Comfort, […]












