Νέες δοκιμές αυτοκινήτων
Αν υπάρχει μια εταιρία που «προφήτευσε» την καταιγιστική επιτυχία των SUV/crossovers, αυτή είναι η Honda. To πρώτο HR-V ήταν ένα ημίψηλο αυτοκίνητο, με παρουσιαστικό SUV και αμιγώς ασφάλτινους προσανατολισμούς, διαθέσιμο το 1999 και με δικίνητη έκδοση. Ακριβώς 20 χρόνια μετά οι δρόμοι είναι γεμάτοι με αυτοκίνητα του είδους. Το HR-V έκανε ένα διάλειμμα το 2006, επέστρεψε […]
H Skoda έχει ισχυρή παρουσία και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων εδώ και δύο δεκαετίες με την Fabia, η οποία από το 1999 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 4 εκατομμύρια οχήματα και αποτελεί το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας (μετά την Octavia). Στην νέα, 3η κατά σειρά γενιά της, […]
Η γκάμα των SUV της Opel είναι από τις πιο πλήρεις της αγοράς καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Όλα ξεκίνησαν με το Mokka το 2012, το οποίο 4 χρόνια μετά έφερε στο προσκήνιο το γράμμα «Χ». Το Crossland X ήταν αυτό που ανέλαβε την εμπορική εκπροσώπηση του Ρούσελχαϊμ στο πιο ανταγωνιστικό εμπορικό κομμάτι, αυτό των compact […]
Το best seller μοντέλο της Renault, το Clio (3ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη το πρώτο 3μηνο του 2017), αποτελεί παράλληλα ένα από τα πιο αξιόλογα μικρά αυτοκίνητα, το οποίο κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τον όμορφο σχεδιασμό του. Μετά την σχετικά πρόσφατη…
Αν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε με μια λέξη το VW Golf, θα μπορούσαμε κάλλιστα να είναι «εξέλιξη». Εδώ και 45 χρόνια οι Γερμανοί εξελίσσουν μεθοδικά και με ιδιαίτερη προσοχή το απόλυτο best seller τους, με τις επαναστατικές κινήσεις να σπανίζουν. Μια τέτοια ήταν το λανσάρισμα του 1.4 TSI, του κινητήρα που έφερε το downsizing στη ζωή μας […]
Η Citroen εδώ και λίγο καιρό έχει ανανεώσει την γκάμα των κινητήρων της, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.2, είναι ισχυρότεροι και συνδυάζονται με νέα κιβώτια ταχυτήτων. Χαρακτηριστικά που ισχύουν και για το δημοφιλές μικρό μοντέλο της γαλλικής μάρκας, το C3, τόσο στις εκδόσεις βενζίνης, όσο και στις πετρελαίου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το αυτοκίνητο […]
Πριν από 24 χρόνια, το 1995 η Honda παρουσίασε το πρώτο της όχημα ελευθέρου χρόνου, η αλλιώς SUV όπως είναι πλέον ευρέως γνωστά και έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή, το CR-V (Comfortable Runabout Vehicle). Το 2018 η ιαπωνική φίρμα λανσάρισε το νέο από άκρη σε άκρη, 5ης γενιάς CR-V, το οποίο έχοντας μια βαριά κληρονομιά 9,5 […]
Μετά το μικρομεσαίο SUV Ateca, η SEAT έκανε την είσοδό της και στην συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV με το SEAT Arona, το οποίο προσφέρει σε πολύ ελκυστικές τιμές ότι μπορεί να αναζητήσει κανείς από ένα σύγχρονο κόμπακτ «υπερυψωμένο» αυτοκίνητο. Δείτε ακόμη: Στα σκαριά CUPRA Ibiza και CUPRA Arona To SEAT Arona διατίθεται σε τιμές […]
Για να είναι ένα αυτοκίνητο στην κορυφή των ελληνικών πωλήσεων SUV από το 2008, αλλά και να αποτελεί έναν από τους βασικότερους λόγους της παγκόσμιας ανόδου της συγκεκριμένης κατηγορίας, κάτι πρέπει να κάνει καλά. Το Nissan Qashqai τα κάνει σχεδόν όλα, όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εφησυχάζει. Για αυτό η Nissan φρόντισε να ανανεώσει […]
Μπορεί η Dacia να έχει γίνει συνώνυμη του Duster, όμως πριν αναλάβει την εκτόξευση του εμπορικού της status το μικρομεσαίο SUV, το φορτίο της αναβίωσης για τη ρουμάνικη εταιρία είχε πέσει στους ώμους των Logan και Sandero. Ειδικά το δεύτερο αποτέλεσε το διαβατήριο της γαλλορουμανικής συντεχνίας (όλα τα Dacia κατασκευάζονται υπό την αιγίδα της Renault) […]
H δεύτερη γενιά του 3008 αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο για την σύγχρονη ιστορία της Peugeot. Δεν είναι μόνο ο τίτλος του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» που απέσπασε το 2017, ούτε τα ρεκόρ πωλήσεων που σπάνε το ένα μετά το άλλο (+62% πανευρωπαϊκά το 2018), αλλά το γεγονός πως έβαλε τους Γάλλους με αξιώσεις στη δημοφιλή κατηγορία των […]
Oι σύγχρονες επιταγές της αυτοκίνησης επιτάσσουν την εφαρμογή είτε της μεθοδολογίας του υποκυβισμού («downsizing» όπως είναι ευρύτερα γνωστό), ή την τεχνοτροπία των υβριδικών. Κάτι τέτοιο συμβαίνει εξαιτίας των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων και της νέας μεθόδου μέτρησης τους (η αλυσίδα εξελίξεων που έχει προκαλέσει το WLTP) και η Suzuki δεν έχει μείνει αμέτοχη. Έχουμε ήδη […]