Νέες δοκιμές αυτοκινήτων
Η Volvo κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, με το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου στην ιστορία της που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, του C40 Recharge. Αρχικά είναι διαθέσιμο στην έκδοση Recharge P8 AWD των 408 ίππων (από 58.082 ευρώ), ενώ τον ερχόμενο Ιούλιο θα προσφέρεται και το C40 Recharge P6 με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 231 […]
Πέρασαν κιόλας 23 χρόνια από την πρώτη γενιά του Honda HR-V. Ενός μοντέλου που ούτε το ίδιο, ούτε κανείς άλλος δεν μπορούσε να ξέρει το πόσο συμβολική σημασία θα αποκτούσε, δημιουργώντας ουσιαστικά την κατηγορία των compact crossover και δίνοντας κατευθύνσεις για το Nissan Qashqai. Τη συνέχεια, τη βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. Σε αυτές τις 2 […]
Το γνωστό και καταξιωμένο Hyundai στην κατηγορία των μικρομεσαίων Hatchback, το i30, αποτελεί μία άκρως συμφέρουσα και ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς. Η γκάμα των εμπορικότερων κινητήρων του αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό 1.5 DPi 110 PS και τους υπερτροφοδοτούμενους 1.0 T-GDi 120 PS και 1.5 T-GDi 160 PS. Μεταξύ αυτών, ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει με τον 1.000άρη turbo […]
Για να πετύχει ένα μοντέλο τις εμπορικές επιδόσεις του Renault Captur, χρειάζεται ευρύτητα στην γκάμα και ολοκληρωμένο πακέτο δυνατοτήτων. Ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη διαθέτει πια και plug-in υβριδική εκδοχή, τοποθετούμενη στην κορυφή της εμπορικής του τοποθέτησης και ολοκληρώνοντας τα αμιγώς βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, LPG και mild hybrid σύνολα. Το Captur E-Tech 160 […]
Η Suzuki διεύρυνε την γκάμα της με την προσθήκη δύο νέων μοντέλων, του μικρομεσαίου στέισον βάγκον υβριδικού Swace και του μεσαίου SUV PHEV Across. Αμφότερα είναι προϊόντα συνεργασίας με την Toyota, αποτελώντας δίδυμα αδέλφια (με κάποιες ελάχιστες διαφορές) των Corolla Touring Sports και RAV4 PHEV αντίστοιχα. Στην προκειμένη περίπτωση του Swace της δοκιμής, οι διαφορές […]
H Kia τάραξε για τα καλά τα νερά της κατηγορίας με το νέο Sportage, παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωτικά διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το απερχόμενο και παράλληλα, την πιο ξεχωριστή σχεδιαστικά πρόταση στα μικρομεσαία (κι όχι μόνο) SUV. Το ολοκαίνουργιο Sportage 5ης γενιάς ξεκινά από τις 29.900 ευρώ στη χώρα μας, με την αρχική έκδοση Dynamic […]
Η DS διευρύνει περισσότερο την γκάμα της με το νέο DS 4, καθώς και με τη ναυαρχίδα της, το DS 9. Έτσι, μαζί με το DS 3 Crossback και τo DS 7 Crossback, η DS διαθέτει πλέον τέσσερα μέλη στην οικογένειά της και γίνεται πιο πλήρης και ανταγωνιστική. Το DS 4 βρίσκεται στην καρδιά του […]
H αναγέννηση της Giulia σήμανε παράλληλα την είσοδο της Alfa Romeo σε μια νέα εποχή. Μια μεγαλόπνοη προσπάθεια επαναφοράς στα μεγαλεία του παρελθόντος, που ήρθε να κοντράρει στα ίσια τον γερμανικό ανταγωνισμό και να διεκδικήσει επί ίσοις όροις την πρωτιά στην κατηγορία των premium μεσαίων σεντάν. Επτά χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση, η «Ιούλια» […]
H Toyota εισήλθε στην εξαιρετικά δημοφιλή και συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV με το Yaris Cross, το οποίο παρόλο που -αναμενόμενα- υιοθετεί στοιχεία από το συγγενές χάτσμπακ Yaris, αποτελεί ένα άλλο αυτοκίνητο. Γεγονός που φαίνεται αμέσως εξωτερικά, αφού διαφέρει τελείως, από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Το κόμπακτ ιαπωνικό SUV διατίθεται με […]
Από το 2010, που εμφανίστηκε το Dacia Duster, μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα SUV της Ευρώπης. Συνθήκη που ενίσχυσε το πλήρως εκσυγχρονισμένο δεύτερης γενιάς μοντέλο, που ανανεώθηκε πέρσι και συνεχίζει ακάθεκτο την αθρόα εισροή χρημάτων στα ταμεία της γαλλορουμανικής εταιρίας. Ειδικά όταν εφοδιάζεται με τον 1.5 Blue dCi και το σύστημα τετρακίνησης, […]
Η Hyundai προΐσταται του κινήματος εξηλεκτρισμού, προσφέροντας μια γκάμα γεμάτη υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι ηλεκτροκινητήρες δεν λείπουν από σχεδόν κανένα μοντέλο, είτε μιλάμε για mild, είτε για full hybrid ή ηλεκτρικό, με το Kona να κατέχει κεντρικό ρόλο στο ρεύμα ηλεκτροποίησης των Κορεατών. Το πρώτο τους μοντέλο, εξάλλου, με υβριδική και ηλεκτρική έκδοση, το […]
Η τελευταία ανανέωση του i30 N έφερε αρκετές αλλαγές/αναβαθμίσεις: πιο επιθετική σχεδίαση, αυξημένη ισχύς, περισσότερες επιλογές παραμετροποίησης στα προγράμματα οδήγησης. Το μεγαλύτερο «δώρο» που του έκανε η Hyundai, ωστόσο, ήταν το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το i30 N αυτομάτως άλλαξε επίπεδο δυναμικής και επιδόσεων, ανερχόμενο στην κορυφή της κατηγορίας από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών. Από […]