Δοκιμή Peugeot 208 1.2 Hybrid 145 hp e-DCS6

  • Peugeot 208 Hybrid 145 (1)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (8)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (6)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (5)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (16)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (15)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (7)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (14)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (3)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (9)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (10)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (12)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (13)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (11)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (17)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (25)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (26)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (27)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (28)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (29)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (18)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (20)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (21)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (23)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (24)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (22)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (19)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (33)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (31)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (30)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (32)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (34)
  • Peugeot 208 Hybrid 145 (35)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-208-Hybrid-145-35.jpg

Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να κάνουν και πολλά για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Το νέο Peugeot 208 Hybrid 145 e-DCS6 ανήκει ακριβώς σε αυτή την κατηγορία, καθώς δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει με το μέγεθός του ή να πείσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται με τους αριθμούς του – αν και οι τελευταίοι κάθε άλλο παρά ταπεινοί είναι τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και κατανάλωσης. Η ουσία είναι ότι το γαλλικό «μικρό» καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις με τον τρόπο που κινείται και την ισορροπία που προτάσσει ανάμεσα στον σπορ χαρακτήρα και την καθημερινή χρηστικότητα, προσφέροντας μια αίσθηση ότι πίσω από κάθε πτυχή της προσωπικότητάς του κρύβεται η προσοχή των δημιουργών του σε κάθε λεπτομέρεια.

Η Peugeot δεν έκρυψε ποτέ τη φιλοδοξία της να διατηρήσει το 208 στην κορυφή των premium σούπερ μίνι. Και η νέα ήπια υβριδική έκδοση των 145 ίππων το κάνει πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο «Peugeot» από ποτέ. Η εξωτερική εικόνα του με τα αιχμηρά φώτα LED, τη χαρακτηριστική μάσκα και τις έντονες νυχιές, διατηρεί αναλλοίωτη τη γνωστή σιλουέτα του μοντέλου, ενώ στην έκδοση GT προσθέτει στοιχεία και πινελιές που τονίζουν τη δυναμική του, όπως οι 17άρες ζάντες αλουμινίου και οι λεπτομέρειες της εξωτερικής διακόσμησης του αμαξώματος σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Σπορ εσωτερικό με πλούσιο εξοπλισμό και μέτριους χώρους

Μπαίνοντας στο εσωτερικό εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί η Peugeot εξακολουθεί να θεωρείται μια από τις πλέον «ανθρωποκεντρικές» εταιρείες του ομίλου Stellantis. Το i-Cockpit, με το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι και τον ψηφιακό 3D πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, κερδίζει τις εντυπώσεις σε επίπεδο σχεδίασης. Ωστόσο, η όλη διάταξη απαιτεί κάποια προσαρμογή, καθώς για αρκετούς οδηγούς το τιμόνι θα κρύψει μέρος των ενδείξεών της 10άρας οθόνης. Το νέο σύστημα infotainment, που υποστηρίζεται από μια δεύτερη οθόνη, επίσης 10 ιντσών, είναι πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό στην απόκρισή του σε σχέση με το παρελθόν, υποστηρίζοντας ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto. Συνολικά, η εργονομία είναι προσεγμένη, ενώ τα υλικά θυμίζουν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, με μαλακές επιφάνειες και προσεγμένο φωτισμό στο ταμπλό.

Σε επίπεδο χώρων και πρακτικότητας, το υβριδικό 208 παραμένει όπως ακριβώς το γνωρίζαμε. Οι εμπρός επιβάτες έχουν επαρκή χώρο, η θέση οδήγησης δεν θα προβληματίσει, ενώ πίσω τα πράγματα είναι σαφώς πιο περιορισμένα – και αυτό εξαιτίας του περιορισμένου πλάτους της καμπίνας, το οποίο θα επιτρέψει σε δύο μόνο ενήλικες να ταξιδέψουν με άνεση. Ο αέρας για τα πόδια επαρκεί για άτομα κανονικού αναστήματος, όμως το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών δεν εξυπηρετεί. Ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων είναι… τυπικός για την κατηγορία, και δεν πτοείται από το υβριδικό σύστημα κίνησης, αφού η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

Ο εξοπλισμός σε αντίθεση είναι πλουσιοπάροχος, ειδικά στην έκδοση GT της δοκιμής μας, προσφέροντας όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), όπως ενεργό cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και αυτόνομο φρενάρισμα. Προσθέστε σε αυτά και το πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας και τότε θα έχετε στη διάθεσή σας ένα «μικρό» που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ. Για όλα αυτά βέβαια, το οικονομικό τίμημα αποδεικνύεται υψηλό, με την έκδοση GT να κοστίζει 30.550 ευρώ. Πιο οικονομική είναι η λύση της έκδοσης Allure, που είναι η δεύτερη διαθέσιμη σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα κίνησης των 145 ίππων και κοστίζει 27.500 ευρώ.

Ψυχωμένο σύστημα κίνησης με πολύ καλή οικονομία

Η καρδιά του 208 Hybrid 145 είναι ο γνωστός 3κύλινδρος 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης, που συνδυάζεται από το νέο αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 διπλού συμπλέκτη του ομίλου Stellantis. Ο ηλεκτροκινητήρας των 28 ονομαστικών ίππων και 51 Nm είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και υποστηρίζει το θερμικό μοτέρ των 136 ίππων και 230 Nm τόσο στις εκκινήσεις από στάση όσο και στην επιτάχυνση (145 συνδυαστικοί ίπποι). Επιτρέπει και σύντομη, αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες με το ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,432 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας.

Στην πράξη, ο συνδυασμός αποδεικνύεται ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία. Οι αλλαγές του e-DCS6 γίνονται ομαλά, χωρίς τα «τινάγματα» που συνήθως συνοδεύουν τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, με τον ηλεκτροκινητήρα να προσφέρει το απαραίτητο boost στο 3κύλινδρο σύνολο. Το αποτέλεσμα είναι μια γραμμική απόδοση ισχύος, χωρίς «κενά» σε όλο το εύρος περιστροφής. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις που προσφέρει το σύστημα κίνησης είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικές, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,1 δλ. και την τελική να προσδιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα – επιδόσεις που σίγουρα φέρνουν το 208 Hybrid 145 ανάμεσα στα πιο γρήγορα μοντέλα της μικρής κατηγορίας. Ευχάριστα είναι τα νέα και σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις του 208 Hybrid 145 στον τομέα της κατανάλωσης, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε κατά μέσο όρο τα 5,7 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες που περιελάμβαναν κίνηση στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο και το επαρχιακό δίκτυο.

Οδική συμπεριφορά με την υπογραφή Peugeot

Στο δρόμο, το μικρό Peugeot δείχνει πως δεν είναι απλώς ένα σούπερ μίνι που θα αραιώσει τις επισκέψεις σας στο βενζινάδικο, αλλά ένα μικρό που θα φέρει το χαμόγελο στα χείλη όλων όσων αναζητούν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Η ανάρτησή του συνδυάζει σε ρύθμιση τον σπορ χαρακτήρα με την άνεση, με το πλαίσιο να είναι εξαιρετικά ισορροπημένο στις στροφές και το τιμόνι, παρότι περισσότερο ελαφρύ απ’ ότι θα περίμενες, να προσφέρει καλή πληροφόρηση. Με λίγα λόγια, πρόκειται για ένα σούπερ μίνι που σε εμπνέει να το οδηγήσεις, και όχι απλώς να μετακινηθείς από το ένα σημείο στο άλλο. Η υβριδική υποβοήθηση παίζει ουσιαστικό ρόλο στην οδήγηση, με το σύστημα να ανακτά ενέργεια στο φρενάρισμα και να την χρησιμοποιεί στις εκκινήσεις και στην επιτάχυνση, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές CO₂. Την ίδια στιγμή, το start&stop λειτουργεί πιο διακριτικά από ποτέ.

Εκεί που το 208 Hybrid 145 κερδίζει ακόμα περισσότερους πόντους είναι στη συνολική του συμπεριφορά εκτός πόλης, όπου η γαλλική σχολή δείχνει ξανά τους λόγους που την κάνουν να ξεχωρίζει. Στον αυτοκινητόδρομο το 208 Hybrid 145 εμπνέει εμπιστοσύνη με την σταθερότητα που επιδεικνύει, ενώ στις στροφές ο οδηγός αντιλαμβάνεται από την πρώτη κιόλας στιγμή ότι κάθε αλλαγή κατεύθυνσης μετατρέπεται σε παιχνίδι. Αν πιεστεί, το εμπρός μέρος θα γλιστρήσει προβλέψιμα, χωρίς εκπλήξεις, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επεμβαίνει όσο χρειάζεται. Σε αυτές τις συνθήκες, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου παραμένει ουδέτερο, χωρίς να συμμετέχει στα τεκταινόμενα, προσφέροντας και αυτό τη σειρά του μια διακριτικά σπορτίφ νότα. Συνολικά, το νέο 208 Hybrid 145 GT είναι ένα σούπερ μίνι που δεν υπόσχεται απλώς οικονομία σε επίπεδο κατανάλωσης, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης. Κινείται αξιοποιώντας απροβλημάτιστα όλα τα πλεονεκτήματα ενός υβριδικού οχήματος, θυμίζοντας ταυτόχρονα στον οδηγό του τις εποχές που τα σούπερ μίνι αυτοκίνητα είχαν ψυχή και χαρακτήρα σε επίπεδο επιδόσεων και οδικής συμπεριφοράς.

+ Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, κατανάλωση καυσίμου, ποιότητα εσωτερικού, εξοπλισμός
– Χώροι στο πίσω κάθισμα, τιμή στην έκδοση GT 

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.199
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
Αυτόματο 6 σχέσεων
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
230/1.750
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
28
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
51
Συνδυαστική ισχύς (PS)
145
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
210
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
102
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.055
Πλάτος (χλστ.)
1.745
Ύψος (χλστ.)
1.430
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.540
Βάρος (κιλά)
1.228
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
352
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
27.500 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store