Δοκιμή Peugeot 2008 Hybrid 1.2 145 e-DCS6

  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (6)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (3)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (32)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (38)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (36)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (29)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (27)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (5)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (39)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (33)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (2)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (35)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (26)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (31)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (43)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (44)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (40)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (41)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (14)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (25)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (24)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (23)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (22)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (15)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (17)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (18)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (19)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (20)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (21)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (9)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (16)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (10)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (8)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (12)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (13)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-43.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-44.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-40.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-41.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-11.jpg

Η Peugeot έχει κάνει κίνηση ματ στην πρώτη σε πωλήσεις κατηγορία των B-SUV με το νέο Peugeot 2008, το οποίο μετά την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε και την προσθήκη του κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας, έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρον, ανταγωνιστικό και πλήρες. Ειδικά τώρα το προωθητικό πρόγραμμα «Hybrid Days» καθιστά το 2008 Hybrid 145 πολύ πιο προσιτό προς το ευρύ αγοραστικό κοινό, γεγονός που έχει συμβάλλει στο να βρεθεί το αυτοκίνητο στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα.

Με την τρέχουσα προσφορά το νέο Peugeot 2008 Hybrid 1.2 145 e-DCS6 διατίθεται στην τιμή των 23.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 2.800 ευρώ (από 26.700 ευρώ στον τιμοκατάλογο). Από την πρώτη κιόλας έκδοση Style περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του όλα τα κομφόρ και συστήματα ασφαλείας, όπως είναι αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών και ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), Navigation 3D, δύο θύρες USB, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, LED φώτα εμπρός και πίσω, κ.λπ. Επίσης, το νέο Peugeot 2008 καλύπτεται με την εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.

Καλοσμιλεμένο από άκρη σε άκρη

Το Peugeot 2008 απέκτησε πιο δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό μετά την ανανέωση και έγινε ακόμα πιο ελκυστικό. Ειδικά μπροστά ξεχωρίζουν αμέσως τα νέα φώτα ημέρας LED με τις τρεις «νυχιές» από κάθε πλευρά, η φαρδύτερη μάσκα και το νέο σήμα της εταιρίας να κυριαρχεί στο κέντρο αυτής. Οι πλευρικές ανάγλυφες επιφάνειες τονίζουν την «αθλητική» του εμφάνιση, ενώ πίσω οι αλλαγές εστιάζονται στο αλλαγμένο μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων, το «Peugeot» ανάμεσά τους και τη λίγο μεγαλύτερη αεροτομή. Το νέο 2008 τοποθετείται στα ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας και σε διαστάσεις, μετρώντας 4.304 χλστ. μήκος, 1.775 χλστ. πλάτος και 1.523 χλστ. ύψος.

Ευρύχωρο, μοντέρνο και πολύ ποιοτικό εσωτερικό

Ιδιαίτερα προσεγμένο σε κάθε σημείο είναι και το εσωτερικό του νέου 2008, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή των B-SUV σε ποιότητα και χώρους. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων i-Cockpit κλέβει τις εντυπώσεις, ενώ το χαρακτηριστικό «κομμένο» τιμόνι με τη μικρή διάμετρο είναι πολύ βολικό ως προς τον χειρισμό του από τον οδηγό, όμως κρύβει μέρος του καντράν. Διαφορετικά θα πρέπει να τοποθετηθεί το τιμόνι σε χαμηλή θέση και το κάθισμα ψηλά. Στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη η απλή και εύχρηστη οθόνη του Infotainment, πιο χαμηλά τα πλήκτρα για διάφορες λειτουργίες και χαμηλότερα θήκες. Στη βάση της κονσόλας είναι τοποθετημένος ο επιλογέας της μετάδοσης της κίνησης, ο διακόπτης του ηλεκτρικού χειρόφρενου και του Drive Mode με τα προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport).

Στα σημεία αναφοράς του εσωτερικού του νέου 2008, ανήκει η ανωτέρου επιπέδου ποιότητα κατασκευής. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το φινίρισμα με τα πολυτελή στοιχεία, παραπέμπουν απευθείας στη μικρομεσαία κατηγορία. Η ευρυχωρία είναι ένα ακόμα βασικό ατού του δημοφιλούς γαλλικού μικρού SUV, μιας και στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι αρκετός και για τους πιο ψηλούς, χάρη και στο μακρύ μεταξόνιο των 2.605 χλστ. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων, το οποίο φτάνει έως τα 1.467 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα.

Του ταιριάζει «γάντι» το κινητήρας 1.2 Hybrid 145

Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης έκδοσης του νέου Peugeot 2008, αφορά το αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Τον κύριο λόγο έχει ο νέας γενιάς (κύκλου Miller) κινητήρας 1.2 PureTech με νέα εξαρτήματα κατά 40%, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και τρικύλινδρη κεφαλή. Αποδίδει 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη των 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6). Αυτό αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V ωφέλιμης χωρητικότητας 0,432kWh (ονομαστική 0,890 kWh), που είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα και έτσι δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τους χώρους.

Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτη δύναμη από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά, ανεβάζει στροφές με γραμμικό τρόπο και φτάνει εύκολα μέχρι την υψηλή περιοχή του στροφόμετρου με βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Σε κανονικούς ρυθμούς δεν υπάρχει κανένας λόγος πίεσης, αφού με απαλό άγγιγμα του γκαζιού το 2008 κινείται άνετα και οικονομικά, μαζί με τη δυνατότητα 100% ηλεκτρικής σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα ή και μέχρι τα περίπου 80 χλμ./ώρα (ανάλογα με τις συνθήκες), όταν το αυτοκίνητο ρολάρει. Ειδικά στα στενά της πόλης και με λίγη προσοχή στο πάτημα και άφημα του γκαζιού μπορεί να ξεπεράσει και το 60% ηλεκτρικής κίνησης. Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 ταιριάζει ιδανικά με το υβριδικό σύνολο, εξασφαλίζοντας άμεσες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, είτε στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, είτε στη χειροκίνητη με τα paddles. To 2008 Hybrid 145 επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.) όσο εν κινήσει, καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 6,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 110 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά

Όπως κάθε νέο Peugeot, έτσι και το 2008 Hybrid 145 είναι ένα αυτοκίνητο με κορυφαία οδική συμπεριφορά, αφού ταιριάζει με άριστο τρόπο την άνεση με το κράτημα και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση «λειαίνουν» με πολύ πετυχημένο τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ μαζί με τα αναπαυτικά καθίσματα όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστα τις όποιες διαδρομές τους. Οι θόρυβοι που προέρχονται από τον αέρα και τον κινητήρα διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα σε συνθήκες ταξιδιού, όπου το μοτέρ λειτουργεί σε χαμηλές στροφές (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.800 σ.α.λ.). Όσο άνετο είναι το 2008 στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, άλλο τόσο ευχάριστο είναι και όταν αρχίζουν οι στροφές. Οι λογικές κλίσεις που εμφανίζει, το, άμεσο μπροστινό, η ακριβής αίσθηση και η μπόλικη πρόσφυση συνθέτουν το προφίλ των δυναμικών χαρακτηριστικών. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου παραμένει πεισματικά ακλόνητο ακόμα και με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, όπου υπό έντονη πίεση μπορεί ο πίσω εσωτερικός τροχός να σηκωθεί, όμως το αυτοκίνητο παραμένει στην τροχιά του. Ούτως ή άλλως σε συνθήκες που περνούν τα όρια, ή σε πολύ γλιστερά οδοστρώματα επεμβαίνει άμεσα το ESP και δεν αφήνει το 2008 να γλιστρήσει.

(+) Σχεδίαση, κινητήρας, κατανάλωση, επιδόσεις, χώροι, άνεση, ποιότητα κύλισης, ποιότητα υλικών
(-) Θέση τιμονιού

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.199
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
6 αυτόματο
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
230/1.750
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
28
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
51
Συνδυαστική ισχύς (PS)
145
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
206
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
110
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι 302x26 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι 249x10 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.304
Πλάτος (χλστ.)
1.775
Ύψος (χλστ.)
1.523
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.605
Βάρος (κιλά)
1.297
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
434
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
91%
Ασφάλεια παιδιού
84%
Ασφάλεια πεζού
62%
Επικουρικά συστήματα
68%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
23.900 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store