Δοκιμές αυτοκινήτων ανά μάρκα
- ABARTH ΔΟΚΙΜΕΣ
- ALFA ROMEO ΔΟΚΙΜΕΣ
- AUDI ΔΟΚΙΜΕΣ
- BMW ΔΟΚΙΜΕΣ
- BYD ΔΟΚΙΜΕΣ
- CHEVROLET ΔΟΚΙΜΕΣ
- CITROEN ΔΟΚΙΜΕΣ
- DACIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- DAIHATSU ΔΟΚΙΜΕΣ
- DS ΔΟΚΙΜΕΣ
- FIAT ΔΟΚΙΜΕΣ
- FORD ΔΟΚΙΜΕΣ
- HONDA ΔΟΚΙΜΕΣ
- HYUNDAI ΔΟΚΙΜΕΣ
- JEEP ΔΟΚΙΜΕΣ
- KIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- LANCIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- LEAPMOTOR ΔΟΚΙΜΕΣ
- LEXUS ΔΟΚΙΜΕΣ
- MAZDA ΔΟΚΙΜΕΣ
- MERCEDES ΔΟΚΙΜΕΣ
- MG ΔΟΚΙΜΕΣ
- MINI ΔΟΚΙΜΕΣ
- MITSUBISHI ΔΟΚΙΜΕΣ
- NISSAN ΔΟΚΙΜΕΣ
- OPEL ΔΟΚΙΜΕΣ
- PEUGEOT ΔΟΚΙΜΕΣ
- RENAULT ΔΟΚΙΜΕΣ
- SEAT ΔΟΚΙΜΕΣ
- SKODA ΔΟΚΙΜΕΣ
- SMART ΔΟΚΙΜΕΣ
- SSANGYONG ΔΟΚΙΜΕΣ
- SUBARU ΔΟΚΙΜΕΣ
- SUZUKI ΔΟΚΙΜΕΣ
- TOYOTA ΔΟΚΙΜΕΣ
- VOLKSWAGEN ΔΟΚΙΜΕΣ
- VOLVO ΔΟΚΙΜΕΣ
Από το 2010, που εμφανίστηκε το Dacia Duster, μέχρι σήμερα ο 1.500άρης dCi αποτελεί την κατεξοχήν επιλογή του αγοραστικού κοινού, διεθνώς. Για την ακρίβεια, ο ντίζελ της Renault αποτελεί την best seller «καρδιά» του υπερ-επιτυχημένου ρουμανικού SUV. Όμως η πάροδος των ετών -και το αντίστοιχο «σφίξιμο» στις νόρμες εκπομπών ρύπων- καθιστούν επιβεβλημένη την εξέλιξη. Αυτή […]
Τα γρήγορα Opel μπορεί να είναι συνυφασμένα με το ακρωνύμιο «OPC» τα τελευταία χρόνια, όμως το GSi είναι που έβαλε τα μοντέλα από το Ρούσελσχαϊμ στο χάρτη της ταχύτητας. Με ιστορία από εποχής Manta (όταν διαδέχτηκε το GT/E) και υπερ-επιτυχημένη θητεία στα Kadett 5ης και Astra 1ης γενιάς, το σηματάκι «GSi» παίρνει θέση στο πίσω […]
Σε μια εποχή όπου οτιδήποτε μη SUV/crossover κινδυνεύει με εμπορικό εξοστρακισμό, η Peugeot τολμά και παρουσιάζει όχι μόνο ένα νέο μεσαίο σεντάν, αλλά ένα μοντέλο που έχει σκοπό να την εδραιώσει ως premium κατασκευαστή. To 508 πλέον λογίζεται ως ανταγωνιστής των Audi A5 Sportback και BMW Σειρά 4 Gran Coupe, κάτι που -από πλευράς τιμής […]
Το πρώτο σε πωλήσεις μικρομεσαίο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς (το α’ 6μηνο του 2019), είναι το Fiat Tipo, το οποίο απευθύνεται στο κοινό που αναζητά ένα οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο με έμφαση στους χώρους. Στην αρχική του έκδοση Pop με τον 1.4 λτ. κινητήρα των 95 ίππων, το Fiat Tipo Hatchback κοστίζει από 13.990 ευρώ […]
Μετά την ανανέωση που δέχτηκε πριν από ένα χρόνο, το Hyundai i20 έγινε ακόμα πιο ανταγωνιστικό σε μια πολύ «σκληρή» κατηγορία, αποκτώντας πιο μοντέρνα εμφάνιση, καλύτερη ποιότητα, αναβαθμισμένη τεχνολογία και ασφάλεια. Παρόλα αυτά διατήρησε το άριστη σχέση τιμής – αξίας που προσφέρει, σε συνδυασμό με τις εκπτώσεις που δίνει η ελληνική αντιπροσωπεία (έως 1.300 ευρώ) […]
Το μικρότερο SUV της Opel, μετά την τελευταία του αναβάθμιση απέκτησε πιο σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου προερχόμενους από τον όμιλο PSA, όπως είναι ο 1.2 λτ. Turbo των 130 ίππων και ο 1.5 λτ. diesel των 120 ίππων, σε συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Δείτε ακόμη: Ανανεωμένο Opel Astra και με νέους […]
To Sandero έχει γίνει πανευρωπαϊκό best seller χάρις στο ασυναγώνιστο value for money και, εν πολλοίς, τον 1.500άρη ντίζελ dCi. Επειδή όμως στην Ευρώπη η ζήτηση έχει αλλάξει προς όφελος της βενζίνης, η Dacia εξοπλίζει το compact crossover της Stepway με τον εξαιρετικό 0.9 TCe, που γνωρίζουμε από το Renault Clio (τη δοκιμή του οποίου […]
Πριν από 13 χρόνια, το 2006 με το λανσάρισμα του πρώτης γενιάς Ceed, η Kia άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της και έδειξε ότι μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια ηχηρά ονόματα ευρωπαϊκών και ιαπωνικών εταιρειών. Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Ceed το 2012 έγινε ακόμα πιο ανταγωνιστική, ενώ το 2018 με το νέο […]
H πρόταση της Fiat στη δημοφιλή και συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, το 500X, αποτελεί ένα από τα πιο εμπορικά της αυτοκίνητα, με πάνω από 500.000 πωλήσεις, από το 2014 μέχρι σήμερα. Πριν από ένα σχεδόν χρόνο, το Fiat 500X παρουσιάστηκε με βελτιώσεις στην εμφάνισή του, στην τεχνολογία και στην ασφάλεια, ενώ προστέθηκαν οι […]
Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα μικρά turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.0-1.2 λτ., το πιο δυνατό και σπορτίφ Honda Jazz με τον 1.500άρη i-VTEC κινητήρα ρίχνει κλεφτές ματιές στο παρελθόν -τότε που η αλλαγή στο βύθισμα των εκκεντροφόρων σκόρπιζε χαμόγελα στον οδηγό και πανικό στον ανταγωνισμό. Εύλογα θα αναρωτηθείτε γιατί η Honda δεν έβαλε […]
Mazda2 κυκλοφορούν αρκετά στους ελληνικούς δρόμους, ειδικά στη δεύτερη γενιά του, καθώς ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα μικρά αυτοκίνητα της εποχής και εκ των διαχρονικών best seller της ιαπωνικής φίρμας. Για εμάς ήταν και η τελευταία που είδαμε, καθώς η παρουσίαση της 3ης γενιάς το 2014 συνέπεσε με την απόσυρση της Mazda από […]
H αλλαγή φιλοσοφίας και εναρμόνιση με τις σύγχρονες επιταγές των SUV για το Vitara, δεν γίνεται πιο προφανής από το 1.0 BoosterJet. Για πρώτη φορά το διαχρονικό μοντέλο της Suzuki κατεβαίνει στην περιοχή των 1.000 κ.εκ., ενώ ήδη διάγει επιτυχημένο εμπορικό βίο ως δικίνητο. Δείτε ακόμη: Οδοιπορικό με 5 δημοφιλή SUV/Crossover Το Vitara βέβαια δεν […]












