Δοκιμή MG HS PHEV 1.5T 272 PS

  • MG HS PHEV (1)
  • MG HS PHEV (7)
  • MG HS PHEV (9)
  • MG HS PHEV (37)
  • MG HS PHEV (33)
  • MG HS PHEV (4)
  • MG HS PHEV (8)
  • MG HS PHEV (35)
  • MG HS PHEV (5)
  • MG HS PHEV (38)
  • MG HS PHEV (13)
  • MG HS PHEV (10)
  • MG-HS-PHEV-(39)
  • MG HS PHEV (11)
  • MG HS PHEV (12)
  • MG HS PHEV (18)
  • MG HS PHEV (29)
  • MG HS PHEV (30)
  • MG HS PHEV (31)
  • MG HS PHEV (19)
  • MG HS PHEV (23)
  • MG HS PHEV (24)
  • MG HS PHEV (25)
  • MG HS PHEV (28)
  • MG HS PHEV (26)
  • MG HS PHEV (27)
  • MG HS PHEV (20)
  • MG HS PHEV (21)
  • MG HS PHEV (32)
  • MG HS PHEV (16)
  • MG HS PHEV (17)
  • MG HS PHEV (15)
  • MG HS PHEV (14)
  • MG HS PHEV (22)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-37.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG-HS-PHEV-22.jpg

Η MG έχει επιστρέψει για τα -πολύ- καλά. Πλήρης επίθεση σε όλα τα μέτωπα, με μια γκάμα για κάθε γούστο και κινητήρια σύνολα προς πάσα εμπορική κατεύθυνση. Ο εξηλεκτρισμός παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, τόσο με αμιγώς EV μοντέλα όσο και το «μεσάζοντα» θερμικής-ηλεκτρικής κίνησης, δηλαδή τα plug-in υβριδικά. Εδώ έρχεται το HS, να προσφέρει την PHEV τεχνολογία σε άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Οι 33.900 ευρώ που ξεκινά με την προσφορά το plug-in μεσαίο SUV της MG είναι από μόνες τους καταπληκτικό κοστολόγιο, αλλά γίνονται ασυναγώνιστες όταν αναλογιστείς πως άλλο SUV σχεδόν 4,7 μέτρων με πάνω από 270 άλογα, σε αυτή την τιμή, δεν βρίσκεις (εξαιρούνται κάποια ηλεκτρικά, λόγω επιδότησης). Και μάλιστα με τέτοιο στάνταρ εξοπλισμό: 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη οδηγού 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής iSmart Lite, πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Συν τοις άλλοις, έχουμε και 7ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.) και 7 χρόνια οδική βοήθεια.

Τρομερά δυναμικό κι επιθετικό, με σεβαστό μπόι

Το νέο MG HS άλλαξε τελείως εξωτερικά και διακρίνεται αμέσως για την πιο δυναμική του εμφάνιση, την επιθετικότητα που εκπέμπει χάρη στη διαμόρφωση του εμπρός μέρους, με τα σφηνοειδή φανάρια και τη μεγάλη εισαγωγή του προφυλακτήρα, ενώ δεν λείπουν ούτε οι πληθωρικές διαστάσεις. Με μήκος που αγγίζει τα 4,7 μέτρα (4.670 χλστ.), το HS ανήκει στα D-SUV σε μπόι, όμως τιμολογιακά τοποθετείται στα C-SUV. Η γενναιόδωρη παρουσία πλαστικών προστατευτικών στα πλάγια κολακεύει τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, άλλο που οι 19άρες ζάντες επιβάλλουν έναν άλφα περιορισμό στο πόσο εκτός δρόμου μπορείς να βγεις. Εμφανισιακά πάντως, το HS σού παρουσιάζεται όσο -κι ακόμα περισσότερο- SUV το περιμένεις, με πολύ έντονη την εσάνς του δυναμισμού.

Ποιοτικό και ευρύχωρο το εσωτερικό

Το ίδιο εντυπωσιακό εμφανίζεται και στα ενδότερα το MG HS. Tα πλαστικά δεν φαίνονται μόνο καλά, αλλά είναι κιόλας. Μαλακά, πολύ καλοσυναρμολογημένα, με προσοχή στη λεπτομέρεια και παρουσία παντού, ακόμα και στα λιγότερο φανερά σημεία. Το MG θρέφει την αφή τόσο χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, όσο και στο εσωτερικό των θυρών, εμπρός-πίσω μάλιστα! Πινελιές που φτιάχνουν γενικότερα το image της εταιρίας, καθώς δείχνει ότι θέλει να έχει στα «ώπα-ώπα» τους επιβάτες. Στο ίδιο πλαίσιο και το ενιαίο πάνελ με τις δίδυμες οθόνες των 12,3 ιντσών, που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Αυτό ούτως ή άλλως ισχύει, λόγω χώρων. Το HS καθίζει με όλη τους την άνεση 5 ενήλικες, δεν περιορίζει πουθενά πόδια, κεφάλια ή ώμους, βάζει τον οδηγό σε μια σωστή θέση εποπτείας, προσφέροντας παράλληλα 441 λίτρα για τις αποσκευές. Χωρητικότητα που είναι μεν επαρκής, αλλά μικρότερη από άλλων μεσαίων SUV. Κάποια ανώδυνα «φάουλ» τα παρατηρείς, οι σχετικά λίγες θέσεις για μικροαντικείμενα και η αργοπορημένη απόκριση του infotainment στις εντολές από τα κουμπιά (μέσω της οθόνης «ακούει» καλύτερα), αλλά δεν αρκούν να χαλάσουν τη γενικότερη, πολύ καλή εντύπωση.

Απόλυτος πρωταγωνιστής το plug-in υβριδικό σύνολο

Aκόμα και τίποτα από τα παραπάνω, ωστόσο, να μην υπήρχε -ή να μην υπήρχε σε τέτοιο βαθμό- θα ξεχρέωνε το κινητήριο σύστημα, πριν καν έπαιρνε μπροστά. Στο άκουσμα και μόνο πως κάτω από το περίβλημα κρύβονται πάνω από 270 άλογα, όσοι ρωτάνε (και δεν είναι λίγοι) για το ποιόν του εν λόγω MG μένουν να το χαζεύουν. Μιλάμε για απόδοση επιπέδου top 3 στο segment, περιλαμβάνοντας μέχρι και τις premium προτάσεις σε αυτό το παράστημα.

Η δύναμη του HS PHEV προέρχεται από το συνδυασμό ενός 1.500άρη τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 143 ίππων/230 Nm και ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων/340 Nm, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους 2 σχέσεις. Το καινοτόμο αυτόματο ναι μεν έχει 8 λιγότερες σχέσεις συγκριτικά με το απερχόμενο EHS (6 για το θερμικό μοτέρ, 4 για το ηλεκτρικό), αλλά επί της ουσίας πλέον λειτουργεί και το αισθάνεσαι περισσότερο ως ηλεκτρικό. Ενδεικτικά, το προηγούμενο PHEV σύνολο είχε 162 ίππους από τη ΜΕΚ και 122 ίππους από τον ηλεκτρισμό, συνεπώς η βενζίνη έπαιζε πολύ μεγαλύτερο ρόλο στην κίνησή του. Εδώ πάντως, ούτε αίσθηση CVT, ούτε βαβούρα στην εναλλαγή βενζίνης-ρεύματος, ούτε περιττά ντεσιμπέλ όταν ο βενζινοκινητήρας φορτίζει τη μπαταρία ή κινεί μόνος του (όταν αυτή αδειάσει) το αυτοκίνητο. Άκοπα, αδιάκοπα και απροβλημάτιστα, πατάς το γκάζι και πας – και κάνεις 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ., κρατώντας ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (και παραπάνω) με χαρακτηριστικότατη ευκολία.

Την περισσότερη δουλειά στην καθημερινότητα, βέβαια, την κάνει η ροπή. Στοιχείο που το μεσαίο SUV MG διαθέτει σε αφθονία, χάρις στα 250 Nm του 1.5 Τ GDI από τις 2.00 σ.α.λ. και κυρίως τα 340 Nm του ηλεκτρικού μοτέρ, από τις μόλις 500 σ.α.λ. Στην πράξη η δύναμη όχι μόνο είναι παρούσα όποτε τη θες, αλλά κάποιες φορές… παρα-είναι. Στο απότομο βύθισμα του γκαζιού παρατηρείς ένα ελαφρύ «ψάρεμα» του τιμονιού (πολύ λιγότερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, πάντως), αλλά κάπου είναι κι αναμενόμενο με 272 ίππους και 350 Nm συνδυαστικής ροπής να περνούν στο οδόστρωμα από τον εμπρός άξονα. Με λίγο πιο κρατημένες κινήσεις στο δεξί πεντάλ, το HS PHEV διατηρεί άριστες σχέσεις και επαφές με την άσφαλτο, προσφέροντας επιταχύνσεις -ειδικά εν κινήσει- που θα ζήλευαν αγνά sportscars.

Στο θέμα της κατανάλωσης τώρα, όπως σε κάθε plug-in υβριδικό έτσι και εδώ, τα πάντα εξαρτώνται από το αποθεματικό της μπαταρίας. Η συστοιχία των 21,4 kWh kWh προσφέρει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 103 χλμ. όταν είναι πλήρως φορτισμένη, συνδράμοντας τα μάλα σε μια μέση τιμή 2,2 λίτρων/100 χλμ. (0,54 λτ./100 χλμ. λέει το εργοστάσιο) Όταν αδειάσει, όμως, αφήνει πάνω από 1,8 τόνους στον βενζινοκινητήρα, ο οποίος ωστόσο δεν ζητάει πάνω από 9,0 λίτρα/100 χλμ. για να ανταποκριθεί. Συγκεντρωτικά, η δοκιμή έκλεισε με το trip computer στα 8,2 λίτρα/100 χλμ. Το 55άρι ρεζερβουάρ βενζίνης και η γεμάτη μπαταρία εξασφαλίζουν θεωρητική αυτονομία άνω των 1.000 χλμ., η οποία στην πραγματικότητα κινείται γύρω στα 850-870 χλμ. Τιμή εξαιρετική, σε κάθε περίπτωση, ενώ εξυπακούεται πως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Ολοκληρωμένο όσο λίγα SUV οδηγικά

Επί του πρακτέου, το HS PHEV αποδεικνύεται all around παίχτης – παιχταράς, για την ακρίβεια. Παρά το υψηλό του βάρος στρίβει πειστικά, με λίγες κλίσεις από το αμάξωμα και αξιοπρόσεκτη αμεσότητα από το μπροστινό, το οποίο ωστόσο είναι αχρείαστα βαρύ και παρέχει τεχνητή αίσθηση. Το τιμόνι θα το νιώσεις να ελαφραίνει στην απότομη εξάντληση της διαδρομής του πεντάλ, όταν ο 1.5 λτ. τούρμπο έχει μείνει μόνος, μεταφέροντας παράλληλα μια ασάφεια στα χέρια σου. Περίεργη αίσθηση γενικότερα, αλλά δεν επηρεάζει το ρυθμό σου. Κι από τέτοιον, όσο τραβάει η ψυχή σου.

Το EHS δεν έχει κανένα πρόβλημα να στρίψει με χιλιόμετρα, ούτε υπό πίεση στις κλειστές στροφές. Μια στοιχειώδη στοργή οφείλεις να δείχνεις στο γκάζι, αποφεύγοντας τις υπερβολές με το τιμόνι σε μεγάλη γωνία, και μένεις απόλυτα ικανοποιημένος. Ίδια συναισθήματα σου γεννά και η ανάρτηση, που ανταπεξέρχεται ιδανικά στο «βομβαρδισμένο» τοπίο των ελληνικών δρόμων. Αισθάνεσαι ότι είναι σφιχτή, αλλά δεν σε κουράζει ποτέ. Ανωμαλίες μπορεί να της ξεφύγουν, αλλά μόνο σε πέρασμα από δυνατά σπασίματα που σε κάνουν να κοιτάς το καντράν, περιμένοντας τη λυχνία της πίεσης των ελαστικών να ανάψει. Τα φρένα από την πλευρά τους, πολύ καλά σε απόδοση και αντοχή. Έχουν και την πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας να τα βοηθά, ωστόσο θα ήθελες λίγο καλύτερη αίσθηση.

@autogreeknews.gr

♬ Tere Baad Nazar Nhi Aati Koi Manjil – Deepak Kurai

(+) Τιμή, εξοπλισμός, εμφάνιση, ποιότητα, χώροι επιβατών, plug-in υβριδικό σύνολο
(-) Αίσθηση τιμονιού, μέτριο πορτμπαγκάζ

Καύσιμο
Βενζίνη+ρεύμα
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.498
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
2 αυτόματο
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
143/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
230/2.000-4.400
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
183
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
340
Συνδυαστική ισχύς (PS)
272
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
6,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
0,54
Μεικτή (kWh/100 χλμ.)
19,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
14
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.670
Πλάτος (χλστ.)
1.890
Ύψος (χλστ.)
1.663
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.765
Βάρος (κιλά)
1.830
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
441
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
90%
Ασφάλεια παιδιού
85%
Ασφάλεια πεζού
83%
Επικουρικά συστήματα
74%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
37.900 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store