Δοκιμή KGM Torres Hybrid 1.5 T-GDI 204 PS

  • KGM Torres Hybrid (1)
  • KGM Torres Hybrid (2)
  • KGM Torres Hybrid (3)
  • KGM Torres Hybrid (5)
  • KGM Torres Hybrid (7)
  • KGM Torres Hybrid (4)
  • KGM Torres Hybrid (6)
  • KGM Torres Hybrid (8)
  • KGM Torres Hybrid (14)
  • KGM Torres Hybrid (15)
  • KGM Torres Hybrid (16)
  • KGM Torres Hybrid (17)
  • KGM Torres Hybrid (9)
  • KGM Torres Hybrid (10)
  • KGM Torres Hybrid (11)
  • KGM Torres Hybrid (12)
  • KGM Torres Hybrid (13)
  • KGM Torres Hybrid (18)
  • KGM Torres Hybrid (33)
  • KGM Torres Hybrid (34)
  • KGM Torres Hybrid (35)
  • KGM Torres Hybrid (36)
  • KGM Torres Hybrid (19)
  • KGM Torres Hybrid (26)
  • KGM Torres Hybrid (27)
  • KGM Torres Hybrid (28)
  • KGM Torres Hybrid (29)
  • KGM Torres Hybrid (30)
  • KGM Torres Hybrid (31)
  • KGM Torres Hybrid (32)
  • KGM Torres Hybrid (20)
  • KGM Torres Hybrid (21)
  • KGM Torres Hybrid (22)
  • KGM Torres Hybrid (23)
  • KGM Torres Hybrid (25)
  • KGM Torres Hybrid (38)
  • KGM Torres Hybrid (9)
  • KGM Torres Hybrid (39)
  • KGM Torres Hybrid (37)
  • KGM-Torres-Hybrid-(40)
  • KGM Torres Hybrid (24)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-9-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-37.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-40.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/KGM-Torres-Hybrid-24.jpg

Το Torres Hybrid είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η κορεατική KGM (πρώην SsangYong) επιχειρεί τη δυναμική επιστροφή της στην κατηγορία των μεσαίων SUV, προσφέροντας για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης. Δεν πρόκειται για ένα ακόμη όχημα «ελευθέρου χρόνου» που απλώς φέρει την ετικέτα της πράσινης τεχνολογίας, αλλά για ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό που προσπαθεί να συνδυάσει παραμέτρους όπως η οικονομία, οι χώροι και ο χαρακτήρας σε επίπεδο σχεδίασης. Και όλα αυτά σε τιμή που κινείται ιδιαίτερα ανταγωνιστικά επίπεδα, καθώς η βασική έκδοση Urban κοστίζει 33.190 ευρώ – για τις πλουσιότερες Club, Club Plus και Platinum το κόστος διαμορφώνεται σε 35.690, 38.190 και 41.190 ευρώ αντίστοιχα με βάση και την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της Νικ. Ι. Θεοχαράκης.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, ακόμα και η βασική έκδοση Urban, είναι πλούσια. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control καθώς και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης. Η έκδοση Club προσθέτει ζάντες 18 ιντσών, η Club Plus καφέ δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα/αεριζόμενα/ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα καθώς και αερόσακο γονάτων, ενώ η Platinum τροχούς 20 ιντσών, πανοραμική ηλιοροφή, λευκές δερμάτινες επενδύσεις και αυτόματο άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία.

Επιβλητική εξωτερική σχεδίαση

Η πρώτη εντύπωση που αφήνει το νέο Torres Hybrid είναι πως πρόκειται για ένα SUV που δεν προσπαθεί να μοιάσει με κανένα. Η σχεδίαση του αμαξώματος των 4,7 μ. είναι πέρα για πέρα επιβλητική, με έντονες τετραγωνισμένες γραμμές και σχεδόν «στρατιωτικό» σχήμα, που αποπνέει στιβαρότητα. Το καπό με τις χαρακτηριστικές χειρολαβές είναι ψηλό και φαρδύ, η μάσκα κάθετη και τα φώτα LED κομψά, ενώ στο ίδιο μοτίβο το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το διακοσμητικό στοιχείο που θυμίζει κάλυμμα ρεζέρβας – μια αναφορά στα παραδοσιακά off-road οχήματα της δεκαετίας του ’90. Στο ίδιο μήκος κύματος, τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος ενισχύουν την «περιπετειώδη» σχεδίαση του υβριδικού Torres.

Ευρύχωρο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα

Στο εσωτερικό του, η φιλικότητα που αποπνέει η καμπίνα είναι διάχυτη. Οι επιφάνειες είναι μαλακές σε αρκετά σημεία, η συναρμογή προσεγμένη και η συνολική ατμόσφαιρα αποπνέει μια αίσθηση ανώτερης ποιότητας – χάρη και στις δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα, πόρτες και ταμπλό στην έκδοση της δοκιμής μας. Μπροστά από τον οδηγό δεσπόζει μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών με ευδιάκριτες ενδείξεις, ενώ δίπλα της ακριβώς υπάρχει μία ακόμα, ίδιας διαγωνίου, για την απεικόνιση και έλεγχο του συστήματος πολυμέσων. Η εργονομία είναι καλή στο σύνολό της, με εξαίρεση την κάπως αργή απόκριση της κεντρικής οθόνης αφής και την απουσία φυσικών διακοπτών (πχ για τον έλεγχο του κλιματισμού). Ωστόσο, το μενού έχει καλή δομή με αποτέλεσμα να αποδεικνύεται εύχρηστο. Με τη σειρά τους, τα καθίσματα είναι άνετα, με σωστή στήριξη και ρυθμίσεις, και στις πιο πλούσιες εκδόσεις είναι θερμαινόμενα, όπως και το τιμόνι.

Η πρακτικότητα είναι ένα από τα βασικά ατού του Torres Hybrid. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πλουσιοπάροχοι, με επαρκή χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια ακόμα και τριών ενηλίκων. Το πορτ-μπαγκάζ είναι πραγματικά εντυπωσιακό, παρέχοντας με τα πίσω καθίσματα χωρητικότητα 703 λίτρα. Γενικότερα, το Torres Hybrid δείχνει να έχει σχεδιαστεί με ξεκάθαρο οικογενειακό προσανατολισμό που δεν κάνει εκπτώσεις στην καθημερινή χρησιμότητα.

Οικονομικό σύστημα κίνησης

Καρδιά του Torres Hybrid είναι ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που ταιριάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με απόδοση 150 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα με 177 ίππους, που αποδίδουν συνδυαστικά 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Ο θερμικός κινητήρας είναι 4κύλινδρος και υπερτροφοδοτούμενος, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί μέσω ενός έξυπνου κιβωτίου e-DHT, το οποίο «ενορχηστρώνει» πρακτικά τη συνεργασία των δύο μονάδων χωρίς την ανάγκη παραδοσιακών σχέσεων μετάδοσης. Στην πράξη, το αυτοκίνητο ξεκινά σχεδόν πάντα ηλεκτρικά και μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια μέσα στην πόλη για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής – ιδιαίτερα σε χαμηλές ταχύτητες ή σε μποτιλιάρισμα. Στις ομαλές επιταχύνσεις, το σύστημα συνδυάζει τη λειτουργία των δύο μονάδων χωρίς ανεπιθύμητους κραδασμούς ή απότομη μετάβαση από τη μια στην άλλη.

Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι επαρκείς, όχι όμως και εντυπωσιακές, με την επιτάχυνση να είναι άμεση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ.), παρά τα 1.670 κιλά του αμαξώματος, και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Πιο εντυπωσιακή είναι η ελαστικότητα, χάρη στη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, που επιτρέπει γρήγορες προσπεράσεις χωρίς το κιβώτιο να «ψάχνει» σχέσεις. Ωστόσο, σε πιεσμένους ρυθμούς που η μπαταρία δεν έχει προλάβει να φορτίσει για να δώσει ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα, κάνει αισθητό ότι ο 1.500άρης κινητήρας από μόνο του είναι οριακά επαρκής. Στην πόλη, η ησυχία που εξασφαλίζει είναι ανάλογη με εκείνη των ανταγωνιστικών full hybrid μοντέλων, ενώ το ηλεκτρικό σκέλος καλύπτει μεγάλο μέρος της καθημερινής μετακίνησης, ρίχνοντας την κατανάλωση. Στην πράξη, οι μέσες απαιτήσεις του υβριδικού κινητήρα κυμαίνονται γύρω στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ. Από εκεί και πέρα, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (με paddles στο τιμόνι για τη ρύθμισή της) λειτουργεί ομαλά, χωρίς να φρενάρει απότομα ή υπερβολικά το αυτοκίνητο, βοηθώντας με αποφασιστικότητα στη φόρτιση της μικρής μπαταρίας.

Οδική συμπεριφορά με έμφαση στην άνεση

Στο δρόμο, το νέο Torres Hybrid προβάλλει έναν ήπιο και πολιτισμένο χαρακτήρα. Η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη στην άνεση απορροφώντας με επιτυχία τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, χάρη και στο μεγάλο «60αρη» προφίλ των ελαστικών. Το τιμόνι είναι ελαφρύ σε αίσθηση, αλλά ακριβές, και βοηθά στις μανούβρες, κάτι που σε συνδυασμό με τον μικρό κύκλο στροφής των 10,84 μ. καθιστά το μεγάλο SUV απροσδόκητα ευέλικτο, παρά τις μεγάλες διαστάσεις του. Μειονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος (και ειδικά σε χωμάτινες διαδρομές) μεταφέρονται κραδασμοί στο τιμόνι. Από εκεί και πέρα, στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ήσυχα, με περιορισμένο θόρυβο κύλισης και αεροδυναμικούς θορύβους. Υπό πίεση στις στροφές, το αμάξωμα εμφανίζει αισθητές κλίσεις, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης (γόνατα Μακφέσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), χωρίς ωστόσο η τελευταία να γίνεται ενοχλητική. Αξίζει να αναφερθεί ότι η ισχύς περνά κατ’ αποκλειστικότητα στους εμπρός τροχούς, χωρίς να προσφέρεται έκδοση με τετρακίνηση. Ωστόσο, τα 180 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος προσφέρουν επαρκή πρόσβαση σε ήπιους χωματόδρομους.

Χωρίς εντυπωσιασμούς και με εστίαση στην ουσία

Η γενική αίσθηση που αποκομίζει κανείς από το νέο Torres Hybrid είναι αυτή ενός σύγχρονου οικογενειακού αυτοκινήτου που προτάσσει τη λογική και την πρακτικότητα δίνοντας έμφαση σε παραμέτρους όπως η άνεση, η οικονομία, οι χώροι και η χρηστικότητα στην καθημερινή και όχι μόνο χρήση. Το υβριδικό σύστημα που το τροφοδοτεί αποδεικνύεται αποδοτικό και ραφιναρισμένο στον τρόπο που λειτουργεί , ενώ οι επιδόσεις που προσφέρει είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για τις απαιτήσεις μετακίνησης μιας οικογένειας. Οι όποιες αδυναμίες, όπως η απουσία εκδόσεων με τετρακίνηση και η όχι και τόσο σπορ αίσθηση στο δρόμο, δύσκολα μπορούν να επισκιάσουν τη συνολική εικόνα ενός SUV που στέκεται αξιοπρεπέστατα απέναντι σε πολύ ακριβότερους αντιπάλους.

Δείτε το KGM Torres Hybrid και στο TikTok
+ Οικονομία καυσίμου, χώροι επιβατών και αποσκευών, εξοπλισμός, ποιότητα εσωτερικού, άνεση ανάρτησης, τιμή, επιβλητικός σχεδιασμός
– Απόκριση infotainment, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, κραδασμοί στο τιμόνι σε έντονες ανωμαλίες

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.497
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
Αυτόματο e-DHT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
150/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
220/2.400-4.200
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
177
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
300
Συνδυαστική ισχύς (PS)
204
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
137
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
87 ευρώ
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.705
Πλάτος (χλστ.)
1.890
Ύψος (χλστ.)
1.710
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.680
Βάρος (κιλά)
1.670
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
703
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
33.190 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store