Βελτιώσεις συνήθως βλέπουμε σε σπορ αυτοκίνητα και γενικά σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων, ανεξαρτήτως αν είναι SUV, σεντάν ή και στέισον βάγκον. Ωστόσο, αναβαθμίσεις γίνονται και σε πιο νορμάλ μοντέλα, όπως είναι το εικονιζόμενο προγενέστερο VW Polo 1.6 TDI.
Δείτε ακόμα: Πως το VW Polo ελέγχει τα τυφλά σημεία του οδηγού
Προφανώς ο κάτοχός του ήθελε καλύτερες επιδόσεις, όχι για να κάνει κόντρες στους δρόμους, αλλά για να μπορεί να επιταχύνει πιο γρήγορα σε μια προσπέραση για παράδειγμα, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Ο 1.6 TDI κινητήρας του απέδιδε σύμφωνα με την VW 90 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.500-2.500 σ.α.λ. Ωστόσο στο δυναμόμετρο το μηχανικό αυτό σύνολο έβγαλε 99 ίππους στις 3.446 σ.α.λ. και 237 Nm στις 2.553 σ.α.λ.
Δείτε ακόμα: Αθήνα – Χαλκίδα με 2 ευρώ με το VW Polo 1.0 TGI
H Γαλλική εταιρεία βελτιώσεων digi services αύξησε σημαντικά την απόδοσή του με μόνο τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Μετά την αλλαγή το Polo 1.6 TDI έδειξε στο δυναμόμετρο σχεδόν 142 ίππους στις 4.585 σ.α.λ. και ροπή 308 Nm στις 2.113 σ.α.λ. Μάλιστα ανακοινώνει ότι μπορεί ενδεικτικά να μειωθεί η κατανάλωση κατά 0,4 λτ./100 χλμ.
Σύμφωνα με την VW, το Polo 1.6 TDI 90 PS Mk5 επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ., η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 180 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση ήταν 4,2 λτ./100 χλμ. Τουλάχιστον από πλευράς επιδόσεων, το βελτιωμένο Polo με τους 142 ίππους θα είναι αισθητά πιο γρήγορο από ότι ήταν αρχικά.
Δείτε ακόμα: To νέο VW Polo με ευφυείς τεχνολογίες IQ.Drive