Έπειτα από δυο χρόνια και πολλές περιπέτειες, σε όλα τα επίπεδα, το Navara που ονειρευόταν να γίνει GT-R έκανε το παραμύθι του πραγματικότητα! Το Nissan Navara-R είναι πανέτοιμο, φαρδύ όσο κανένα pick up και τρομοκρατικό όσο ελάχιστα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Το εγχείρημα της SB Motorsport και του Βρετανού πρωταθλητή drift, Stephen «Baggsy» Biagioni, ολοκληρώθηκε και προκαλεί αναταραχή με το παρουσιαστικό του. Το αμάξωμα του Navara-R ήταν τόσο δύσκολο και πολύπλοκο, ώστε χρειάστηκαν δυο εταιρίες για να το φτιάξουν. Το σχέδιο και η αεροδυναμική μελέτη ανήκει στη Sterling Automotive, με την κατασκευή να αποτελεί δουλειά της AP Hollings & Sons. Τα υποπλαίσια, οι ενισχύσεις στο σασί και οι απαραίτητες εργασίες για την τοποθέτηση των εξαρτημάτων του «Godzilla» έχουν γίνει από την τελευταία, σε συνδυασμό με την SB Motorsport.
Αλλαγές, φυσικά, έχουν γίνει σε κάθε τομέα που αφορά τη χρήση ενός αυτοκινήτου 1.000 ίππων. Η ανάρτηση είναι η αγωνιστική και πλήρως ρυθμιζόμενη KW V4 Racing, με υδραυλικό σύστημα ανύψωσης HLS 4, τα φρένα αποτελούνται από χαρακτές και αεριζόμενες δισκόπλακες της Alcon με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός-4πίστονες πίσω, ενώ μπροστά από αυτές συναντάμε 20άρες ζάντες της BBS.
Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε να παραμείνει εργοστασιακό, ιδίως από τη στιγμή που το ιαπωνικό αγροτικό μοιράζεται τόσα σημεία με το GT-R. Το τιμόνι από R35 φροντίζει να βάλει τον οδηγό στο κλίμα, όπως και τα μπάκετ της Sparco. To aftermarket σύστημα πολυμέσων της Kenwood φροντίζει για την απαραίτητη high tech νότα, αλλά παράλληλα παρέχει πληροφορίες και για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Κάτι που χρειάζεσαι, όταν κάτω από το καπό φωλιάζει ένα υπερκυβισμένο μοτέρ GT-R.
Ο twinturbo V6 VR38DETT αριθμεί πλέον 4.1 αντί 3.8 λίτρα, συνοδευόμενος από την κωδική ονομασία «VR41» και πλειάδα μετατροπών, που περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων, εννοείται- μεγαλύτερα τούρμπο/μπεκ/intercooler, custom σύστημα εξαγωγής και πάρα πολλά ακόμα. Ο κινητήρας χρειάζεται 160 ώρες για να συναρμολογηθεί, ενώ το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οι άξονες και τα διαφορικά έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα από την Νεοζηλανδέζικη Dodson Motorsport, ώστε αφενός να αντέχουν την τεράστια αύξηση στην ισχύ και αφετέρου να προσαρμοστούν στις κατασκευαστικές απαιτήσεις που θέτει η «καρότσα» (και χωρίς εισαγωγικά) του Navara.
Το Navara-R δεν πρόκειται για ένα και μοναδικό δείγμα. Όποιος θέλει ένα τέτοιο κτήνος, μπορεί να το παραγγείλει στην SB Motorsport. Αρκεί να του περισσεύουν και σχεδόν 300.000 ευρώ (250.000 λίρες το κόστος, περίπου 292.200 ευρώ)!