Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις γύρω από τις BMW M αφορούν τις επερχόμενες M3/M4 G80/G82, άντε και την ανανεωμένη M5. Υπάρχει λόγος που η M2, η κατά πολλούς καλύτερη σύγχρονη M, έχει περάσει στο περιθώριο; Η Dahler έρχεται να αποκαταστήσει αρνητικά.
Ο Ελβετός βελτιωτής αντικαθιστά το καπό, προσθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα σε εμπρός προφυλακτήρα, μαρσπιέ, πόρτα πορτμπαγκάζ και πίσω προφυλακτήρα, τοποθετεί ένα coilover kit και ελατήρια χαμηλώματος, μαζί με μια τετράδα 20άρες ζάντες (σε διάφορες αποχρώσεις, προτιμητέα η χρυσαφί) και δημιουργεί μια M2 CS όνειρο!
Δείτε ακόμα: Οι Ελβετοί βελτιώνουν την Toyota Supra (+video)
Κάτω από το καπό, το 2ο στάδιο βελτίωσης -που αποτελείται από νέο εγκέφαλο, μεγαλύτερα τούρμπο, διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής και αναβαθμισμένη εξάτμιση- ανεβάζει την απόδοση του 3λιτρου TwinPower εξακύλινδρου εν σειρά στους 550 ίππους και τα 740 Nm (από 450 και 550 αντίστοιχα του εργοστασιακού). Αν το επιθυμεί ο αγοραστής, αφαιρείται ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα και η M2 CS ταξιδεύει μέχρι τα 302 χλμ./ώρα. Για τους πιο συγκρατημένους, υπάρχει το 1ο στάδιο που ενισχύει τον κινητήρα στα 520 άλογα και 700 Nm, ξεπερνώντας τα 280 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει ο ίππος στη νέα BMW M5 χωρίς τροφή;
Για τις επιταχύνσεις δεν υπάρχουν ανακοινώσεις, οπότε θα πάρουμε ως μπούσουλα την εργοστασιακή Competition Sport. Με το χειροκίνητο 6άρι απαιτεί 4 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, που γίνονται 3,8 δλ. με το 7άρι DCT. Με επιπλέον 100 ίππους και 200 Nm ροπής, η M2 των φωτογραφιών θα πρέπει να κινείται κάπου στα 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Για όσους επισκέπτονται τακτικά πίστα, η Dahler προσφέρει αγωνιστικά καθίσματα και κλωβό ασφαλείας.
Δείτε ακόμα: «Γερμανικό» με A45 S, M2 CS και RS 3 450HP (+video)