Η διάσημη βελτιωτική εταιρεία Manhart αποκάλυψε μια άκρως αναβαθμισμένη έκδοση του Land Rover Defender, την οποία βάφτισε DP500.
Μπορεί το νέο Land Rover Defender να σχεδιάστηκε για να είναι το απόλυτο off-road αυτοκίνητο, όμως η πικρή αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του δεν θα το οδηγήσουν σε πραγματικά δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Με αυτό το σκεπτικό οι τεχνικοί της Manhart αποφάσισαν να βελτιώσουν το Defender, εστιάζοντας στην απόδοση στο δρόμο, αντί να προσπαθήσουν να ενισχύσουν τις ικανότητές του εκτός ασφάλτου.
Η βάση του project ήταν το Defender P400 AWD με τον 6κύλινδρο turbo κινητήρα των 3 λίτρων, η ισχύς του οποίου αγγίζει τα 400 άλογα και η ροπή τα 550 Nm. Ένα απλός επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από τη Manhart είχε ως αποτέλεσμα να ανέβει η δύναμη στους 512 ίππους, με την ροπή να «σκαρφαλώνει» στα 710 Nm, νούμερα όμοια με του turbo Defender των 5 λίτρων.
Πέρα από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η Manhart τοποθέτησε κι ένα νέο σύστημα εξαγωγής, με τις απολήξεις να είναι είτε από ανθρακονήματα, είτε κεραμικής επίστρωσης! Ο τυχερός αγοραστής έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει μεγαλύτερα φρένα, αλλά και να επιλέξει να χαμηλώσει την αερανάρτηση κατά 30 χλστ. Σαφώς και βελτιωμένο αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει να έχει τεράστιες ζάντες, με το Defender να «φοράει» τροχούς 24 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 295/30. Όσοι θεωρήσουν… υπερβολή (όχι ότι δεν είναι) αυτή τη διάσταση, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά 295/40.
Η Manhart προσφέρει επίσης βαφή του καλύμματος του κινητήρα και των προεκτάσεων των φτερών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Μικρές βελτιώσεις έχουν επιτελεστεί και στο εσωτερικό με την προσθήκη Alcantara και δέρματος, ενώ υπάρχει κι η δυνατότητα επιλογής ενός σετ καθισμάτων Recaro για τον οδηγό και τον συνοδηγό.