Η Mazda δεν έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της σχετικά με το μέλλον των γρήγορων εκδόσεων MPS. Οι Ιάπωνες έχουν αναφέρει την πιθανότητα επιστροφής του 3 MPS, ενώ δεν έχουν αποκλείσει αντίστοιχη έκδοση για το 2. Όμως η ίδια φιλολογία κρατάει χρόνια σχετικά με το comeback του Wankel. Γενικά, η φίρμα από την Χιροσίμα μιλάει με γρίφους σε αυτά τα θέματα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mazda2 1.5 SKYACTIV-G 90PS
Μέχρι -και αν υπάρξει- την αναβίωση του 3 MPS ή το λανσάρισμα ανάλογου 2, η DAMD Tuning φροντίζει να ικανοποιήσει την όρεξή μας. Ο Ιάπωνας βελτιωτής προσφέρει ολοκληρωμένο στιλιστικό πακέτο, μαζί με νέα ανάρτηση, αλλά δεν τονώνει την ισχύ του κινητήρα. Το μικρό της Mazda αποκτά έντονο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, πλαϊνές ποδιές, πίσω διαχύτη και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, ζάντες 17 ιντσών και διπλή αεροτομή στην οροφή.
Διαβάστε επίσης: Γιατί ο κινητήρας του Mazda RX-7 είναι καλύτερος από του RX-8; (+video)
Τα νέα αμορτισέρ, σε συνάρτηση με ελατήρια χαμηλώματος, φροντίζουν ώστε το 2 να έρθει πιο κοντά στο έδαφος, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους και προσφέροντας την ανάλογη αισθητική αναβάθμιση. Η κορυφαία έκδοση αποδίδει 115 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 148 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. από τον 1.500άρη SKYACTIV-G, οι οποίοι φτάνουν στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 1.070 κιλών, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,7 δλ. και η τελική φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.