Το πρώτο Honda NSX ήταν το πρώτο υπεραυτοκίνητο, με όλη τη σημασία της λέξης, από την Ιαπωνία. Η δεύτερη γενιά του ήρθε μετά από 11 χρόνια και συνεχίζει την παράδοση, σε υβριδική μορφή. Όπως το πρώτο, έτσι και αυτό αποτελεί πρώτης τάξεως βάση για βελτίωση.
Δείτε ακόμα: Διτούρμπινο Honda NSX 700 ίππων για πολλά «γούστα» (+video)
Οι Ιάπωνες έχουν σκοπό να επαναφέρουν την έκδοση Type R, όμως παραμένει άγνωστο πότε θα το δούμε. Μέχρι να εμφανιστεί, τα βελτιωμένα αναλαμβάνουν να καλύπτουν το κενό. Αυτό της Artisan Spirits είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα δυναμικού tuning, με έμφαση στη βελτίωση της εμφάνισης και των οδικών χαρακτηριστικών. Για το πρώτο σκέλος φροντίζουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι ζάντες των 20 ιντσών και το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, που απαρτίζεται από splitter και ακροπτερύγια στο εμπρός μέρος, ποδιές στο πλάι και νέο διαχύτη, αλλά και μεγαλύτερο σταθερό spoiler στο πίσω.
Η νέα ανάρτηση επιτελεί διπλό ρόλο, τονίζοντας την επιθετικότητα του NSX με τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους και μειώνοντας τις -ήδη πολύ μικρές- κλίσεις του αμαξώματος, με τη συνεπακόλουθη αύξηση της αμεσότητας στις εντολές του οδηγού.
Διαβάστε επίσης: Honda NSX «διαλύει» Lamborghini Huracan (+video)
Κάτω από το διακριτικά απειλητικό παρουσιαστικό, τα μηχανικά μέρη παραμένουν αναλλοίωτα. Ο twinturbo V6 των 3.5 λίτρων και οι 3 ηλεκτροκινητήρες εξακολουθούν να αποδίδουν 581 ίππους και 645 Nm ροπής στις 2.000-6.000 σ.α.λ., ενώ και η επιτάχυνση παραμένει στα εντυπωσιακά επίπεδα των 2,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (έχει μετρηθεί και στα 2,7), μαζί με τα 307 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας.