H X2 αποτελεί το σπορ αδερφάκι της Χ1 και παρότι δεν είναι ένα ακόμη κουπέ-SUV (όπως υποδηλώνει ο ζυγός αριθμός της ονομασίας της), χαίρει μιας άκρως δυναμικής σχεδίασης η οποία συμπληρώνεται ιδανικά από τα υπετροφοδοτούμενα μοτέρ των 1.5 και 2.0 λίτρων. Ο βελτιωτικός οίκος Dahler, βέβαια, δίνει το κάτι παραπάνω στην εμφάνιση και την ουσία του μεσαίου SUV.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή BMW X2 sDrive20i 192 PS
Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί, με τις εισαγωγές αέρα (τα παραδοσιακά «νεφρά», δηλαδή) να έχουν απολέσει το χρώμιο προς τέρψιν της «κακίας» που προσδίδει η κατάμαυρη απόχρωση. Οι ζάντες μπορεί να μην ακολουθούν χρωματικά, όμως οι διαστάσεις των 20 ή 21 ιντσών φροντίζουν να αναπληρώσουν με το παραπάνω σε δυναμισμό. Το ίδιο κάνει και η μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης, αλλά και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης μαζί με τον νέο διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα.
Διαβάστε επίσης: Γιατί το σήμα BMW M έχει αυτά τα 3 χρώματα;
Μηχανικά οι διαφοροποιήσεις είναι εξίσου διακριτικές, αλλά και στοχευμένες. Ο 3κύλινδρος 1.500αρης τούρμπο των 140 ίππων αναβαθμίζεται στα 160 άλογα, η xDrive20i από τους 192 στους 220 ίππους, ενώ ανάλογη αύξηση 30 ίππων υπάρχει στην xDrive20d (220 ίπποι από 190). Να σημειωθεί, τέλος, η διαφορά στην ονοματολογία. Όπου «xDrive» μεταφράζεται σε σύστημα τετρακίνησης, ενώ το «s» μπροστά από το «Drive» σημαίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς.