Όπως είδαμε οι Βαυαροί δεν είναι ακριβώς μετριοπαθείς όταν μιλάνε για τους πετρελαιοκινητήρες τους. Όταν, λοιπόν, θεωρείς πως έχεις τους καλύτερους ντίζελ της αγοράς είναι σαν να υποστηρίζεις πως δεν χρειάζονται καμία βελτίωση. Εκτός, φυσικά, κι αν μιλάμε για κάποιον από τους εκατοντάδες Γερμανούς που καταπιάνονται με την επιστήμη του tuning.
Δείτε ακόμα: BMW M2 Competition M Performance έτοιμη για πίστα
Ένας γνώστης του είδους είναι η McChip-DKR, η οποία ειδικεύεται στον επαναπρογραμματισμό ECU προς όφελος της ιπποδύναμης και της ροπής. Η οποία είναι το τελευταίο που χρήζει ενίσχυσης στα ντίζελ αυτοκίνητα, ειδικά στην BMW M550d xDrive. Αυτή τη στιγμή ο 3λιτρος τετρατούρμπινος είναι ο πιο δυνατός 6κυλινδρος ντίζελ της αγοράς, ένας από τους πιο ισχυρούς πετρελαιοκινητήρες όλων των εποχών (μιλάμε πάντα για αυτοκίνητα) και ένα από τα μόλις δυο μοτέρ στον πλανήτη που χρησιμοποιούν τέσσερα τούρμπο για την υπερπλήρωση του καυσίμου. Το άλλο είναι ο 8λιτρος W16 των 1.500 ίππων της Bugatti Chiron…
Σε αυτό τον κινητήρα, λοιπόν, οι μηχανικοί του γερμανικού βελτιωτικού οίκου διέγνωσαν «έλλειμμα δύναμης» και προσφέρουν δυο προτάσεις για την ενίσχυσή της. Η πρώτη ανεβάζει την ισχύ στα 470 άλογα (από 400) και την ροπή στα 850 Nm (από 760), αυξάνοντας παράλληλα την τελική ταχύτητα στα 290 χλμ./ώρα. Για τους πολύ απαιτητικούς υπάρχει και 2ο στάδιο, στο οποίο η ιπποδύναμη φτάνει τους 515 ίππους και η ροπή τα 865 Nm, με την τελική να φτάνει τα 295 χλμ./ώρα. Σημειωτέον, η τελική ταχύτητα αφορά μετατόπιση του ηλεκτρονικού περιοριστή από τα 250 χλμ./ώρα και στις δυο περιπτώσεις.
Διαβάστε επίσης: Πως παράγεται η νέα BMW Σειρά 3 (+video)
Προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί ολοκληρωμένο coilover kit ανάρτησης της KW και οι τροχοί των 20 ιντσών που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Το κόστος τους δεν ανακοινώνεται, σε αντίθεση με αυτό των σταδίων βελτίωσης που εντυπωσιάζει. Το 1ο στάδιο κοστολογείται στη Γερμανία στις 1.399 ευρώ, ενώ το 2ο στις 1.679 ευρώ. Κοινώς μπορεί κάποιος να ανεβάσει 115 άλογα και 105 Nm ροπής την Μ550i xDrive με λιγότερο από 1.700 ευρώ. Κάτι που ουδόλως τον ενδιαφέρει, λογικά, καθώς η τρίτη πιο γρήγορη 5αρα (μετά την M5 Competition και την απλή Μ5) κοστίζει στη Γερμανία 87.000 ευρώ (121.560 ευρώ στην Ελλάδα).