Βελτιωμένη BMW M5 τίγκα στα ανθρακονήματα

Υπήρχε περίπτωση να μην περιλάβουν οι βελτιωτές τη νέα BMW M5; Κι ας έχει κοντά 730 άλογα από το εργοστάσιο. Η Mansory ήταν λες και περίμενε στη γωνία τη G90, «πλακώνοντάς» τη στα ανθρακονήματα.

Φυσικά οι Γερμανοί δεν είχαν σκοπό να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά να του δώσουν εμφάνιση που θα έρχεται στα στάνταρ των δημιουργιών τους. Όπως πάντα σε αυτοκίνητο της Mansory, το αποτέλεσμα είναι αμφιβόλου αισθητικής. Το βαυαρικό υπερ-σεντάν εμφανίζεται «πνιγμένο» στις αεροτομές (ευτυχώς δεν μπήκε φτερούγα πίσω), τους αεραγωγούς και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, όλα από ανθρακονήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Ferrari. Σε αυτό (και το Honda Civic Type R) συνηγορούν και οι τριπλές εξατμίσεις στα μετόπισθεν. Οι πολυάκτινες ζάντες των 21 ιντσών κρύβουν πίσω τους μεγαλύτερα φρένα και πολυπίστονες δαγκάνες, ενώ και το εσωτερικό εμφανίζει διαφορές – όλως περιέργως διακριτικές, για Mansory.

Ουδεμία διαφοροποίηση κάτω από το καπό, όπου για πρώτη φορά σε M5 αναλαμβάνει plug-in υβριδικός κινητήρας. Ο 4.4 V8 twinturbo παράγει 585 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. Η ισχύς είναι χαμηλότερη από της απερχόμενης M5, όμως έχει και παρέα. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) συνεισφέρει στην κίνηση της G90, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 727 ίππους. Ισχύς ικανή να επιταχύνει τους σχεδόν 2,5 τόνους της G90 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 305 χλμ./ώρα όταν υπάρχει το πακέτο M Driver’s

Get it on Google Play Download on the App Store