Υπήρχε περίπτωση να μην περιλάβουν οι βελτιωτές τη νέα BMW M5; Κι ας έχει κοντά 730 άλογα από το εργοστάσιο. Η Mansory ήταν λες και περίμενε στη γωνία τη G90, φορτώνοντάς τη ανθρακονήματα αφενός και δίνοντάς της χαρακτηριστικά από Honda Civic Type R, αφετέρου.
Φυσικά οι Γερμανοί δεν είχαν σκοπό να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά να του δώσουν εμφάνιση που θα έρχεται στα στάνταρ των δημιουργιών τους. Όπως πάντα σε αυτοκίνητο της Mansory, το αποτέλεσμα είναι αμφιβόλου αισθητικής. Το βαυαρικό υπερ-σεντάν εμφανίζεται «πνιγμένο» στις αεροτομές (ευτυχώς δεν μπήκε φτερούγα πίσω), τους αεραγωγούς και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, όλα από ανθρακονήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Ferrari. Σε αυτό (και το «Τάπερ») συνηγορούν και οι τριπλές εξατμίσεις στα μετόπισθεν. Οι πολυάκτινες ζάντες των 21 ιντσών κρύβουν πίσω τους μεγαλύτερα φρένα και πολυπίστονες δαγκάνες, ενώ και το εσωτερικό εμφανίζει διαφορές – όλως περιέργως διακριτικές, για Mansory.
Διακριτικές παρεμβάσεις έχουμε και κάτω από το καπό, όπου η νέα ECU και το αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής ανεβάζει την ισχύ του 4.4 V8 twinturbo, συμπαρασύροντας τη συνολική απόδοση του plug-in υβριδικού συνόλου. Η M5 της Mansory ανεβαίνει στα 840 άλογα και τα 1.150 Nm ροπής, τη στιγμή που η εργοστασιακή βρίσκεται στους 727 ίππους και τα 1.000 Nm. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) αναλαμβάνει το ηλεκτρικό σκέλος της G90, αποτελώντας το έτερον ήμισυ του βενζινοκινητήρα. Επιδόσεις δεν ανακοινώνει ο Γερμανός βελτιωτής, αλλά δεδομένα το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο από τα 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 305 χλμ./ώρα τελικής (με το πακέτο M Driver’s, που προσφέρει τον πιο ελαστικό κόφτη).
                        
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							









                                            









                                        










								
							
								
							
								
							


















