Οι επιδόσεις του Toyota Hiace στον κάματο της καθημερινότητας δεν αμφισβητούνται. Το ιαπωνικό van βρίσκεται στο πλευρό των επαγγελματιών από το 1967, αποτελώντας ένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα ανεξαρτήτως εμπορικής κατάταξης. Τι σχέση, όμως, θα μπορούσε να έχει με τις Lamborghini;
Ο James Redelinghuys είναι ένας Νοτιοαφρικανός μηχανικός, που βγάζει τα προς το ζην βελτιώνοντας Porsche. Ωστόσο, του αρέσουν πολύ και οι «ταύροι» από τη Sant’Agata. Τα διαθέσιμα κονδύλια όμως δεν υπάρχουν. Οπότε αποφάσισε να μετατρέψει το Hiace του σε μια τέτοια! Το body kit προέρχεται από την ιαπωνική S.A.D., που εξειδικεύεται στην κατασκευή εμφανισιακών βελτιώσεων α λα Lambo για τα Hiace!
To εμπρός μέρος είναι αυτό που χαρακτηρίζει το μεταποιημένο Toyota, καθώς το υπόλοιπο αμάξωμα είναι διακριτικά βελτιωμένο. Η νέα ανάρτηση χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος, οι πολυάκτινες 19άρες από Ford Mustang συμπληρώνουν το πακέτο και ο πίσω προφυλακτήρας, που παραπέμπει σε αυτόν της Aventador, ολοκληρώνει την μετατροπή του σε supercar. Εξωτερικά. Γιατί κάτω από το αμάξωμα έχει γίνει ακόμα περισσότερη δουλειά.
Ο Redelinghuys ήθελε έναν V12, προκειμένου να μοιάσει περισσότερο σε φιλοσοφία Lamborghini. O κινητήρας του Century ήταν μονόδρομος, αλλά με 280 άλογα δεν θα μπορούσε να τον πει κάποιος ιδανικό για υπεραυτοκίνητο. Η λύση ήρθε πανεύκολα, με τη λύση διπλών τούρμπο και όλων των σχετικών παραφερναλίων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 600 ίπποι και 700 Nm ροπής, που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω του 4τάχυτου αυτόματου από το Century και μπλοκέ διαφορικού από Mustang GT. Τα φρένα επίσης προέρχονται από το Century, αλλά η αλήθεια είναι πως μια τετράδα μεγάλων δίσκων και πολυπίστονων δαγκανών επιβάλλεται.