Τρομοκρατικό Range Rover Sport με 805 αλόγατα

  • Manhart_automotive_SV_800_10
  • Manhart_automotive_SV_800_15
  • Manhart_automotive_SV_800_6
  • Manhart_automotive_SV_800_16
  • Manhart_automotive_SV_800_4
  • Manhart_automotive_SV_800_5
  • Manhart_automotive_SV_800_33
  • Manhart_automotive_SV_800_14
  • Manhart_automotive_SV_800_32
  • Manhart_automotive_SV_800_22
  • Manhart_automotive_SV_800_25
  • Manhart_automotive_SV_800_30
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Manhart_automotive_SV_800_30.jpg

Η Manhart έχει αρχίσει να βλέπει πολύ «ζεστά» τα Land Rover και Range Rover, δίνοντας ισχύ στα βρετανικά SUVs που παραπέμπει ξεκάθαρα πια σε υπεραυτοκίνητα. Η τελευταία πρόταση των Γερμανών αφορά το Range Rover Sport, που φτάνει τους 800 ίππους και γίνεται σωστός «μπράβος» σχεδιαστικά και μηχανικά, με πρωταγωνίστριες τις νέες ζάντες και τις καταιγιστικές επιδόσεις.

Το Range Rover SV 800, όπως ονομάζεται το αυτοκίνητο, ξεχωρίζει από τον μη κλασικό -για δημιουργία των Γερμανών- χρωματικό συνδυασμό του βαθύ γαλάζιου με το μαύρο (μαύρο-χρυσαφί κανονικά τα Manhart), στα αυτοκόλλητα σε καπό-πόρτες-οροφή-πόρτα πορτμπαγκάζ και τις λεπτομέρειες σε μάσκα, προφυλακτήρες, διαχύτη. Φυσικά οι 24άρες ζάντες (σε ελαστικά 295/35) είναι αυτές που κεντρίζουν όλα τα βλέμματα, κερδίζοντας έξτρα πόντους από τη χαμηλωμένη ανάρτηση. Μαύρο-γαλάζιο (πολύ πιο ανοιχτό βέβαια) είναι και το εσωτερικό, με τα ανθρακονημάτινα φιλέτα να «κουμπώνουν» στις δερμάτινες επενδύσεις ιδανικά και τις ραφές να δίνουν το δικό τους τόνο.

Στα μηχανικά μέρη, που ενδιαφέρουν και περισσότερο, το SV 800 ανεβάζει κατακόρυφα την απόδοση του εργοστασιακού Range Rover Sport SV. Ο 4.4 V8 twinturbo αποκτά νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένη εξάτμιση, κερδίζοντας 170 ίππους και 160 Nm σε σχέση με το εργοστάσιο. Πλέον, το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης συνεργάζονται με 805 ίππους (από 635), συν ένα υψηλότατο ποσό ροπής που ανέρχεται στα 960 Nm (από 800). Η Manhart δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι πολύ ταχύτερο από τα 3,6 δλ. που θέλει το εργοστασιακό, για το 0-100 χλμ./ώρα. Πολύ πιθανό να πέφτει γύρω στα 3,3 δλ. για το 100άρι, ενώ και η τελική πλέον -κατά πάσα βεβαιότητα- σπάει το φράγμα των 300 χλμ./ώρα (από 290).

Get it on Google Play Download on the App Store