Η BMW X4 M είναι ένα από τα ταχύτερα SUV σε εργοστασιακή μορφή, με επιδόσεις που άνετα παραπέμπουν σε supercars 10ετίας. Ειδικά η Competition, που θέλει μόλις 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα. H Manhart, ωστόσο, έχει μια τάση στο να ψάχνει τα όρια των βαυαρικών μοντέλων.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής πήρε την κορυφαία X4, της φόρεσε ένα ολοκληρωμένο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό κιτ που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι και διαχύτη με αεροτομή πίσω, χαμήλωσαν την ανάρτηση κατά 30 χλστ. μέσω ελατηρίων της H&R και έβαλαν μια τετράδα πολυάκτινες 22άρες ζάντες, περιβαλλόμενες από ελαστικά 255/35 εμπρός – 295/30 πίσω. Εναλλακτικά διατίθεται ένα ελαφρώς πιο ήπιο σετ, με τροχούς 265/35/R21 εμπρός και 305/30/R21 πίσω. Εννοείται πως εκτός δρόμου, η MHX4 600 δεν πλησιάζει με κανένα από τα δύο.
Το «600» δεν αποκαλύπτει την ισχύ που κρύβει η βελτιωμένη X4 M κάτω από το καπό, όπου ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo φοράει το πρόγραμμα MHtronik και επωφελείται νέας εξάτμισης με ενεργά κλαπέτα. Ένα πρώτο στάδιο βελτίωσης, δηλαδή, που είναι ικανό να αυξήσει την απόδοση κατά 125 ίππους και 135 Nm ροπής. Από τα 510 άλογα και τα 650 Nm της εργοστασιακής X4 M Competition, η MHX4 600 φτάνει στα 635 άτια και τα 785 Nm. Με άλλα λόγια, πολύ κοντά στα «χωράφια» της Lamborghini Urus (650 ίπποι, 850 Nm), αλλά με λιγότερο βάρος (2.010 κιλά αντί 2.200). Κατά συνέπεια, η MHX4 λογίζεται πλέον κανονικότατα ως υπερ-SUV.
Επιδόσεις δεν ανακοινωνουν οι Γερμανοί, αλλά ούτε με τούβλα στους τροχούς δεν θα είναι ταχύτερη από τα 3,8 δλ. και τα 280 χλμ./ώρα της εργοστασιακής. Περισσότερο στα 3,4-3,5 δλ. θα κυμαίνεται, ενώ θεωρείται δεδομένο πως ο κόφτης τελικής έχει μετατοπιστεί προς τα πάνω ή αφαιρεθεί τελείως.