Το σημερινό Nissan Navara NV300 βρίσκεται μαζί μας από το 2015 και συνεχίζει αγόγγυστα την εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία τvn προκατόχων του. Μια επιτυχία που δεν σημειώνει μόνο στη χώρα μας, αλλά σε διεθνές επίπεδο. Κάτι που φανερώνει και η αγάπη πολλών βελτιωτών για το ιαπωνικό pick up.
To συγκεκριμένο, για παράδειγμα, μας έρχεται από την άλλη άκρη του κόσμου και τη Μαλαισία. Η προφανής διαφοροποίηση σε σχέση με το εργοστασιακό, εντοπίζεται στο κιτ ανύψωσης και τις τεράστιες ζάντες των 22 ιντσών, που περιβάλλονται από αναλόγων διαστάσεων χωμάτινα ελαστικά. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι νέος, αυξάνοντας κατακόρυφα τη γωνία προσέγγισης (δεν αναφέρονται μοίρες), όπως νέα είναι και τα σκαλοπάτια. Στο πίσω μέρος συναντάμε διάφανα φωτιστικά σώματα LED και ένα σηματάκι «Nismo», που μας προϊδεάζει για το τι συμβαίνει κάτω από το καπό.
Ο τετρακύλινδρος ντίζελ των 2.3 λίτρων, υπό εργοστασιακές συνθήκες εδώ αποδίδει 163 ή 190 άλογα και 425 ή 450 Nm αντίστοιχα. Στη Μαλαισία υπάρχει μόνο μια έκδοση του 2.3 dCi, στα 170 άλογα και 425 Nm. Μικρό το κακό, καθώς με έναν απλό επαναπρογραμματισμό της ECU η απόδοση παίρνει κατά πολύ τα πάνω της. Το θηριώδες τιρκουάζ έχει πλέον στη διάθεσή του 220 ίππους και 460 Nm, όντας ικανό για μερικά πολύ εντυπωσιακά burnout εν κινήσει. Δυστυχώς δεν το βλέπουμε να βγαίνει εκτός δρόμου, όμως φαίνεται πως δεν θα δυσκολεύεται ιδιαίτερα να «τρώει» βράχια και πλαγιές.