Θέλουν να «αγιάσουν» οι φίλοι της Toyota Supra και η AC Schnitzer δεν τους αφήνει. Ο πασίγνωστος γερμανικός βελτιωτικός οίκος, πιστοποιεί (βλέπε και ρίχνει αλάτι στην πληγή των φαν της Supra) τους δεσμούς του ιαπωνικού sportscar με την BMW, αναλαμβάνοντας για πρώτη φορά στην ιστορία του την βελτίωση Toyota!
Δείτε ακόμα: Πόσο BMW είναι η νέα Toyota Supra; (+video)
H AC Schnitzer προσφέρει ένα κιτ επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου και νέα εξάτμιση, ανεβάζοντας την απόδοση του 3λιτρου TwinPower της BMW στα 400 άλογα και τα 600 Nm ροπής. Αύξηση δηλαδή της τάξης των 60 ίππων και 100 Nm ροπής, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο. Οι Γερμανοί δεν αποκάλυψαν στοιχεία επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως η βελτιωμένη Supra επιταχύνει γρηγορότερα στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 4,5 δλ., συγκριτικά με το αυτοκίνητο που εξέρχεται της γραμμής παραγωγής της Steyr, στην Αυστρία.
Εκτός από τον κινητήρα, ο Γερμανός βελτιωτής αναβαθμίζει και την ανάρτηση της Supra MKV, τοποθετώντας coil-over kit και προαιρετικά ελατήρια χαμηλώματος, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. Οι απολήξεις της εξάτμισης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι, προσφέροντας την ανάλογη ηχητική εμπειρία.
Εξωτερικά οι μετατροπές περιλαμβάνουν εμπρός splitter κατασκευασμένο από ASA (Acrylnitril-Styrol-Acrylester), εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα στο καπό και σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, επίσης από ανθρακονήματα (τα στηρίγματα είναι από αλουμίνιο). Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου-σήμα κατατεθέν των δημιουργιών της AC Schnitzer, σε διάσταση 20 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: «Φωτιά στα κόκκινα» η BMW M5 Competition της AC Schnitzer
Εντός του αυτοκινήτου συναντάμε paddles αλλαγής σχέσεων και πεντάλ από αλουμίνιο, νέο κάλυμμα για τον επιλογέα του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με το έμβλημα της AC Schnitzer και ανθρακονημάτινα φιλέτα σε πολλά από τα πάνελ.