Η γκάμα των Hyundai N αυξάνεται και πληθύνεται διαρκώς, με σχεδόν όλα τα μοντέλα να αποκτούν κορυφαία έκδοση. Το Santa Fe προς το παρόν δεν διαθέτει καθαρόαιμο N παράγωγο (διατίθεται το πακέτο N Performance), όμως όταν υπάρχουν εταιρίες σαν την Carlex να παρέχουν περιποιήσεις, μπορεί να πει πως δεν τη χρειάζεται κιόλας.
Με την ονομασία Carlex Urban Edition, το κορεατικό SUV περιγράφεται ως «ένα μοναδικό αυτοκίνητο, που συνδυάζει urban φινέτσα με σπορ στοιχεία». Χειροπιαστά, σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι τόσο αλλαγμένο εμπρός που μετά βίας καταλαβαίνεις ότι είναι Santa Fe. Προφυλακτήρας και μάσκα αντικαταστάθηκαν με νέα, που θυμίζουν στόμα έτοιμο να κατασπαράξει τα πάντα στο διάβα του. Η διχρωμία μαύρου-άσπρου δημιουργεί ένα μοτίβο χαυλιόδοντων στο περίγραμμα της γρίλιας, εντείνοντας την αίσθηση του αρπακτικού στο μεγάλο Hyundai. Στο ίδιο μήκος κύματος οι νέες ζάντες των 20 ιντσών (σε ελαστικά 255/45) και οι αποστάτες που τις συνοδεύουν, προκειμένου να γεμίζουν τα φουσκωμένα φτερά.
Οι πλαϊνές ποδιές, ο νέος προφυλακτήρας με διαχύτη και τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, αλλά και η διπλή αεροτομή (ένα spoiler στο ύψος των φαναριών, το άλλο κανονικά στην οροφή) ολοκληρώνουν τις εμφανισιακές προσθήκες της Carlex στο αμάξωμα του Santa Fe. Τα ελατήρια χαμηλώματος των 25 χλστ. συνεισφέρουν τόσο στο οπτικό, όσο και το δυναμικό σκέλος, αλλά εξανεμίζουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Ούτως ή άλλως, με 20άρα ζάντα και 255άρι λάστιχο ελάχιστοι θα τολμήσουν να δοκιμάσουν πέρα από την άσφαλτο, αν και η Carlex μας δείχνει πως πάει στην άμμο.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και τα μπάκετ καθίσματα, που συνδυάζονται με γερές δόσεις alcantara και έντονα χρώματα (κατόπιν παραγγελίας). Η αλήθεια είναι πως, κρίνοντας από το εξωτερικό, θα περίμενε κάποιος περισσότερα εντός της καμπίνας. Για να μετατραπεί, τώρα, το Santa Fe σε «μπαμπούλα» των Hyundai N (και γενικότερα), απαιτούνται 7.995 ευρώ.