Το τελευταίας γενιάς Mitsubishi Colt το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 2002 έως 2013, είχε γίνει αρκετά δημοφιλές και στη χώρα μας, χάρη στους δυνατούς κινητήρες του και το πολύ πρακτικό 5θυρο μοντέλο. Ωστόσο οι πιο νέοι σε ηλικία και ψυχή προτιμούσαν το 3θυρο CZ3 και ειδικά το turbo CZT.
Δείτε ακόμα: Η Mitsubishi εξετάζει την επιστροφή του Evo!
To τελευταίο διέθετε ένα turbo κινητήρα 1.5 λτ. MIVEC, ισχύος 150 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 210 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 210 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο είχε πολύ γραμμική λειτουργία, με αποτέλεσμα να είναι κατάλληλο και για καθημερινή χρήση. Το 2008, το Colt CZT αντικαταστάθηκε από το Colt Ralliart, με την πιο δυναμική εμφάνιση του αμαξώματος κα του εσωτερικού, αλλά τον ίδιο κινητήρα.
Δείτε ακόμα: Mitsubishi Lancer Evo 1: Η αρχή του μύθου (+videos)
Σήμερα δεν κυκλοφορούν πολλά Colt CZT ή Ralliart και αρκετά από αυτά δεν έχουν μόνο 150 εργοστασιακούς ίππους. Μπορεί εξωτερικά να δείχνουν αρκετά νορμάλ, όμως μόνο ο ιδιοκτήτης και οι γνωστοί του γνωρίζουν πόση δύναμη υπάρχει κάτω από το καπό. Σίγουρα θα έχετε πετύχει κάποιο στο δρόμο να τουρμπίζει, να «ξεφυσάει» και να εξαφανίζεται.
Δείτε ακόμα: Mitsubishi Lancer Evo κάθε γενιάς οργιάζουν (+video)
Το συγκεκριμένο Colt CZT 1.5 Turbo του Έλληνα βελτιωτή TuneMasterRS, αποτελεί ένα δείγμα από τα μοντέλα που έχει ανεβάσει σε τρομακτικά ύψη την ισχύ του. Συγκεκριμένα και μετά από πολλές βελτιώσεις και αλλαγές στον κινητήρα, το φαινομενικά εργοστασιακό Colt CZT αποδίδει 547,9 ίππους στις 7.190 σ.α.λ. και 545 Nm ροπής. Προσοχή λοιπόν σε αυτό το μικρό τέρας, αν το πετύχετε στο δρόμο.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 λτ. 163 PS CVT 4WD
Παρακολουθείστε παρακάτω και τα βίντεο από τη δυναμομέτρηση: