Θα θυμάστε το σάλο που ξέσπασε στην παρουσίαση του Ora Good Cat (η σκέτο Cat, ή Funky Cat, ή Punk Cat), όταν η VW απειλούσε με μηνύσεις λόγω της ομοιότητας του κινεζικού μοντέλου με τον Σκαραβαίο. Περασμένα ξεχασμένα πια, καθώς το Ora όχι απλά διατίθεται κανονικά και στην Ευρώπη, αλλά τώρα μπορεί να προκαλέσει άλλες αντιδράσεις από την Porsche.
Ο Ταϊβανέζος βελτιωτής Lumga Design προχώρησε σε ένα ιδιαίτερο makeover του «γατιού», αντλώντας έμπνευση από την 911 GT3 RS. Ο εμπρός προφυλακτήρας και τα φουσκωμένα φτερά με τους αεραγωγούς, φαίνονται με μια ματιά πως αντιγράφουν στοιχεία από το ατμοσφαιρικό «όπλο» των 520 ίππων. Το ίδιο ισχύει για το καπό, που μάλιστα μιμείται την εισαγωγή αέρα μεταξύ αυτού και του προφυλακτήρα, ενώ και το σχέδιο των ζαντών έρχεται όσο πιο κοντά μπορεί στις 20άρες της σκληροπυρηνικής Porsche. Διαφοροποιήσεις επίσης εντοπίζουμε στις πλαϊνές ποδιές, τις διπλές αεροτομές πίσω και το διαχύτη, ενώ προαιρετικά προσφέρονται ακόμα μεγαλύτερες πολυάκτινες ζάντες, στο στυλ των BBS που φοράνε πολλές αγωνιστικές 911 Cup.
Αλλαγές ή αναβαθμίσεις δεν αναφέρονται στα μηχανικά μέρη, κάτι που σημαίνει ότι κάτω από τη GT3 RS φορεσιά κρύβεται το κανονικό Ora Cat. Η βασική έκδοση κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων και μπαταρία 48 kWh, ενώ η κορυφαία GT ανεβαίνει στα 172 άλογα/250 Nm και μπαταρία 63,1 kWh. Ο δεύτερος προσφέρει αυτονομία έως 400 χλμ., ενώ αυτονόητα κρίνεται ως πιο ταιριαστός για τη βελτιωμένη εμφάνιση του συγκεκριμένου. Πόσο κοστίζει η μετατροπή του Cat σε GT3 RS;
Ολόκληρο το body kit, δίχως ωστόσο τις ζάντες, κοστολογείται στις 42.000 μπατ, που αντιστοιχούν σε 1.097 ευρώ. Με τις ζάντες πάντως, λογικά το κόστος θα ξεπερνά τις 1.200-1.300 ευρώ.