Κόντρα σε ό,τι έχουμε συνηθίσει σχετικά με τις βελτιώσεις Suzuki Jimny και αντίθετα με την παραλλαγή που ντύνει το συγκεκριμένο, δεν πρόκειται για άλλο ένα ιαπωνικό «κατσίκι» με διευρυμένες τις -ήδη εξαιρετικές- δυνατότητες εκτός δρόμου. Τουναντίον, είναι από τα ελάχιστα (ενδεχομένως το μοναδικό) που έχει βελτιωθεί με στόχο τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά επί της ασφάλτου.
Δείτε ακόμα: Τιμές και εξοπλισμός του νέου Suzuki Jimny στην Ελλάδα
Υπεύθυνοι για αυτό είναι οι «γκουρού» της H&R, οι οποίοι προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο κιτ ανάρτησης για το μικρό 4×4. Ξεκινώντας από τα φημισμένα ελατήρια χαμηλώματος, που φέρνουν πιο κοντά στο οδόστρωμα το κέντρο βάρους, συνεχίζουμε σε μια τετράδα αμορτισέρ της Koni και φτάνουμε σε παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους. Για τους ιδιαίτερα απαιτητικούς υπάρχουν διαθέσιμες και ρυθμιζόμενες θολόμπαρες εμπρός-πίσω, ενώ η H&R ετοιμάζει και σετ με αποστάτες που αυξάνουν τα μετατρόχια.
Διαβάστε επίσης: Πόσο καλά ξέρεις να κινείσαι εκτός δρόμου;
Πέρα από το χαμήλωμα και το καμουφλάζ, εμφανισιακές διαφοροποιήσεις παρατηρούνται στις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών μαύρου χρώματος, στα φιμέ φλας μπροστά και την μπάρα με τα φώτα LED στην οροφή. Στο μηχανοστάσιο δεν σημειώνονται αλλαγές, κάτι που σημαίνει πως το Jimny 2ης γενιάς εξακολουθεί να αποδίδει 102 ίππους από τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο των 1.462 κ.εκ.