Manhart C63 S Estate 712HP «θολώνει» τις μετρήσεις

Μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι η τάση της εποχής και το μέλλον της αυτοκίνησης γενικότερα, ωστόσο η Manhart έχει άλλη οπτική για την αυτοκίνηση.

Η γνωστή βελτιωτική εταιρεία που κατά καιρούς μας έχει παρουσιάσει μερικά από τα πλέον δυνατά αυτοκίνητα, αυτή τη φορά ανέλαβε μια Mercedes-AMG C 63 S Estate. Το όνομα του project είναι Manhart CR 700 Wagon κι όπως γίνεται αντιληπτό εκτόξευσαν την ισχύ του όμορφου station wagon στους 700+ ίππους. Ξεκινώντας από την καρδιά της βελτίωσης, δηλαδή τον κινητήρα, η Mercedes-AMG C 63 S Estate φιλοξενεί κάτω από το μακρύ καπό ένα 4λίτρο biturbo μοτέρ, 8 κυλίνδρων σε διάταξη V. Από το εργοστάσιο η απόδοση ήταν στους 510 ίππους και η ροπή στα 700 Nm. Με τα «χάδια» όμως της Manhart ο οδηγός με ένα άγγιγμα στο δεξί πεντάλ απολαμβάνει 712 ίππους και 920 Nm ροπής!

Ενδεικτικό της δύναμης του κινητήρα, είναι πως η Manhart δεν ανακοίνωσε την τυπική επίδοση για το 0-100 χλμ./ώρα, αλλά για την ενδιάμεση επιτάχυνση 100 – 200 χλμ./ώρα για την οποία απαιτεί μόλις 5,5 δλ.! Η επιπλέον ιπποδύναμη προήλθε από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, αλλά και από μια σειρά αλλαγών στις τουρμπίνες, στην carbon εισαγωγή, αλλά και στην αντλία καυσίμου. Στα σημεία ενισχύθηκε και το 9άρι AMG αυτόματο κιβώτιο για να μπορεί να διαχερίζεται την επιπλέον δύναμη, ενώ για όσους το επιθυμούν η Manhart προσφέρει και αγωνιστικού τύπου downpipes!  

Όταν ολοκληρώθηκε το μηχανολογικό κομμάτι της βελτίωσης, η εταιρεία ανέλαβε να κάνει ελαφρώς πιο πικάντικη και την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αρχικά πρόσθεσε χρυσαφί λεπτομέρειες που κάνουν τρομερή αντίθεση με το μαύρο χρώμα του αμαξώματος. Εν συνεχεία τοποθέτησαν τις όμορφες 20άρες ζάντες, που φορούν ελαστικά διαστάσεων 255/30 εμπρός και 275/30 πίσω. Για να γίνει ακόμα πιο σπορ η Mercedes-AMG C 63 S Estate, τοποθετήθηκαν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της H&R με τα αντίστοιχα ελατήρια, χαμηλώνοντας αισθητά την απόσταση από το έδαφος. Το πόσο δεν μας το αποκάλυψε η βελτιωτική ομάδα. Μυστικό έμεινε επίσης και το συνολικό κόστος της μετατροπής. Ωστόσο με ένα μικρό ψάξιμο στο site της Manhart είδαμε πως τα επιμέρους κομμάτια της βελτίωσης όπως οι ζάντες κοστίζουν 2.796 ευρώ, το MHtronik Powerbox 2.299 ευρώ, όλο το σύστημα εξαγωγής 8.099 ευρώ, ενώ το kit βελτίωσης του κινητήρα κοστολογείται από 18.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store