Θηριάκι Suzuki Jimny από την Ιαπωνία

  • suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan-258035_
  • suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_4
  • suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_5
  • suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_8
  • suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_6
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan-258035_.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/suzuki-jimny-gets-a-wild-makeover-in-japan_6.jpg

Το Suzuki Jimny είναι από το εργοστάσιο ένα αυτοκίνητο, που μπορείς να το χαρακτηρίσεις πανεύκολα «θηριάκι». Η Wald International όμως φροντίζει να αφαιρέσει τα εισαγωγικά και να φέρει πιο κοντά το ιαπωνικό off roader, στην άγρια φύση.

Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα στο βελτιωμένο «Τζίμη», είναι το νέο καπό με τους αεραγωγούς και οι τεράστιες ζάντες. Η υπερβολή, της υπερβολής, ω υπερβολή, καθότι μιλάμε για 20άρηδες τροχούς! Οι μεν επεκτάσεις των θόλων κατασκευάζονται από fiberglass και αυξάνουν το πλάτος αρκετά πάνω από τα 1.645 χλστ. του εργοστασίου, οπότε σίγουρα μιλάμε για περισσότερα από 1,7  μέτρα. Εξίσου σίγουρα μεγαλύτερη των εργοστασιακών 210 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος, χάρη στο κιτ ανύψωσης και τις πελώριες ζάντες. Λεπτομέρειες, ωστόσο, δεν ανακοινώνονται ακόμα.

Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο πατροπαράδοτος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων, απόδοσης 102 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 130 Nm στις 4.000 σ.α.λ., μαζί με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα τρία διαφορικά του συστήματος τετρακίνησης AllGrip, που εργοστασιακά χαρίζουν στο 1.090 κιλών και 3.474 χλστ. αμάξωμα -σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις και τους άκαμπτους άξονες- γωνία προσέγγισης 39 μοιρών, ράμπας 28 μοιρών και αποχώρησης 49 μοιρών. Οι αριθμοί εδώ βέβαια, δεν έχουν σχέση, πρωτίστως -πολύ σωστά μαντεύετε- λόγω των νέων τροχών. Ούτε τιμή έχουμε, αλλά σίγουρα μιλάμε για κάτι ακριβό, δεδομένης της παράδοσης των προϊόντων από τον Ιάπωνα βελτιωτή.

Get it on Google Play Download on the App Store