Τετρακίνητη BMW M240i 500 PS «ξύνει» τη M2

Η BMW M2 είναι μεν η κορυφαία 2άρα, αλλά λίγο να βελτιωθεί η M240i xDrive μπορεί να της προκαλέσει προβλήματα. Πόσο μάλλον όταν έρχεται η Manhart να την πάει στα 500 άλογα, δημιουργώντας μια τετρακίνητη απειλή που σφετερίζεται με τεράστιες αξιώσεις τη βαυαρική κορυφή.

Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής δεν έχασε την ευκαιρία να τονώσει την υπαρχηγό της γκάμας της Σειράς 2, προσθέτοντας αεροδυναμικό πακέτο (splitter-ποδιές, διαχύτη-spoiler), αλλάζοντας την ανάρτηση με coilover kit της KW (το Variant 3 συγκεκριμένα), τοποθετώντας 20 ίντσων και μεγαλύτερα φρένα πίσω τους, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η στιλιστική διχρωμία στο αμάξωμα. Αυτά σε εμφάνιση και στήσιμο. Όταν, όμως, μια Σειρά 2 θέλει να θυμίζει /απειλεί/ξεπερνά M2, θα πρέπει να μπορεί να το αποδεικνύει και επί του πρακτέου.

Για το λόγο αυτό, η φίρμα από το Βούπερταλ χάρισε στην M240i νέο εγκέφαλο, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μεγαλύτερο intercooler και custom πολλαπλή εισαγωγής, εκτοξεύοντας την απόδοση του 3.0λιτρου twinturbo εν σειρά εξακύλινδρου στα 500 άλογα και τα 633 Nm! Με λίγα λόγια, αφήνει πίσω της σε δύναμη τη M2 των 480 ίππων και 600 Nm. Όσο για τη σύγκριση με την εργοστασιακή M240i; Ουδεμία (382 ίπποι και 500 Nm). Τόσο παραπανίσιο γκάζι και συνδυασμός με σύστημα τετρακίνησης, αναμφίβολα σημαίνει πως η MH2 500 είναι ταχύτερη στις επιταχύνσεις από την G87. Η M2 θέλει 4,0 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (με το 8άρι Steptronic, 4,2 δλ. η χειροκίνητη), ενώ η εργοστασιακή M240i xDrive 4,1 δλ. Εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως με 118 άλογα και 133 Nm παραπάνω, συν τις αναβαθμίσεις σε ανάρτηση-τροχούς, η βελτιωμένη θα χρειάζεται σημαντικά λιγότερο από 4,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (στα 3,6-3,7 δλ. υπολογίζεται). Όσο για την τελική; Δεδομένο ότι ο κόφτης των 250 χλμ./ώρα έχει «χαιρετήσει».

Get it on Google Play Download on the App Store