Οι βελτιώσεις για την νέα 8αρα δεν άργησαν καθόλου να έρθουν. Η AC Schnitzer ήταν η πρώτη που παρουσίασε την πρότασή της για μια ολιστικά αναβαθμισμένη 8 Coupe, με την Manhart να ακολουθεί και να «μαγεύει».
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη BMW M5 725 ίππων αναστατώνει! (+video)
Το πρότζεκτ ΜΗ8 600, όπως είναι η κωδική ονομασία του μοντέλου, είναι πιο διακριτικό από αυτό της Schnitzer καθώς απουσιάζουν τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Υπάρχει, βέβαια, νέο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και ελαφρά μεγαλύτερος διαχύτης στο πίσω μέρος, μαζί με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και ελατήρια χαμηλώματος της H&R. Οι ζάντες δεν θα μπορούσαν να μείνουν ίδιες, με το φιξ σχέδιο της Manhart να αποτελεί την επιλογή σε διάσταση 21 ιντσών. Εκεί που ξεχωρίζει ο βελτιωτικός οίκος από το Wuppertal, είναι στον χρωματικό συνδυασμό με τον οποίο ντύνει την επιβλητική BMW.
Διαβάστε επίσης: BMW 850i vs BMW M850i xDrive: Μάχη γενεών
Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε γκρι ματ χρώμα, έχοντας τις χρυσαφί πινελιές-σήμα κατατεθέν της Manhart να προσδίδουν την απαραίτητα αγωνιστική και, κυρίως, αποκλειστική χροιά στο καλοσμιλεμένο αμάξωμα της κορυφαίας -μέχρι την παρουσίαση της Μ8- 8αρας. Κάτω από το καπό ο 4λιτρος twinturbo V8 δεν έχει μείνει ανέπαφος, καθώς ένας επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο και μια νέα εξάτμιση αρκούν για να στείλουν την ισχύ στα 621 άλογα από τα 530 και την ροπή στα 850 Nm από 750. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώθηκαν, όμως με πάσα βεβαιότητα μπορούμε να πούμε πως το ΜΗ8 600 χρειάζεται λιγότερο από τα 3,7 δλ. της εργοστασιακής 8αρας για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή τελικής στα 250 χλμ./ώρα (πολύ άνετα πάνω από τα 310 χλμ./ώρα η «ελεύθερη» τελική).