Το Jimny είναι ένα από τα πιο γνωστά «αγριοκάτσικα» της αυτοκίνησης. Το μικρό Suzuki πηγαίνει παντού και διαπρέπει σε κάθε είδους τερέν μακριά από την άσφαλτο, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τις συμπαγείς διαστάσεις, τους άκαμπτους άξονες, το πλαίσιο τύπου σκάλας, την παραδοσιακή τετρακίνηση και τους ελάχιστους προβόλους.
Η Avus Motorsport είδε στον «Τζίμη» μια πρώτης τάξεως βάση, για τη δημιουργία ενός πρακτικά ασταμάτητου αυτοκινήτου. Η ελβετική εταιρία αντικαθιστά τους άξονες με νέους, που επιτρέπουν την αύξηση της απόστασης από το έδαφος στα 40 ολόκληρα εκατοστά! Τη δομική αναβάθμιση του Jimny συμπληρώνουν η νέα ανάρτηση (με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ), οι τροχοί των 18 ιντσών και τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά. Στο αισθητικό σκέλος, πέρα από τα προαναφερθέντα, συναντάμε bull bar, σχάρα οροφής, προσθήκες στους θόλους των τροχών και 6 προβολείς (2 στη «σιδεριά», 4 στην οροφή) της PIAA.
Στον κινητήρα δεν αναφέρονται μετατροπές, οπότε η απόδοση του 1.500άρη ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου παραμένει στους 102 ίππους και τα 130 Nm. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως αναπόφευκτα θα είναι χειρότερες από του εργοστασιακού (η Suzuki δεν αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα, παρά 145 χλμ./ώρα τελικής), λόγω αυξημένου βάρους, διαφορετικών τροχών και ακόμα χειρότερης αεροδυναμικής. Ποιος νοιάζεται, όμως; Δουλειά του βελτιωτικά σκληροτράχηλου Jimny είναι η προσπέλαση βράχων, νερόλακκων και χαντακίων, όχι τα γκάζια.
Μια εξειδίκευση, ωστόσο, που κοστίζει. Η Avus θα κατασκευάσει 12 αυτοκίνητα, για τις αγορές της Ελβετίας και Γερμανίας, με το αρχικό κόστος καθενός να ορίζεται στις 56.000 ευρώ! Συγκριτικά, το κανονικό Jimny ξεκινά στη Γερμανία από τις 21.915 ευρώ.