Το Toyota GR Yaris έχει κερδίσει τις καρδιές όλων. Συμπεριλαμβανομένων των βελτιωτών, με την αγάπη που του δείχνουν να είναι ισάξια -αν όχι μεγαλύτερη- αυτής για τη Supra! Μάλιστα, δεν χρειάζονται ακρότητες για να πάρει άλογα ο G16E-GTS. Με ένα 1ο στάδιο φτάνει άκοπα στα 300 άλογα.
Ο Βρετανός βελτιωτής Litchfield, γνωστός για τα Nissan GT-R και τα υπερτροφοδοτούμενα Toyota 86/Subaru BRZ που ετοιμάζει, αναλαμβάνει να περάσει το GR Yaris στην τέταρτη εκατοντάδα ίππων. Λόγω του ότι το ιαπωνικό μοτέρ είναι ήδη το ισχυρότερο τρικύλινδρο όλων των εποχών (μέχρι να μπει στην παραγωγή το Koenigsegg Gemera), η έκταση των μετατροπών παραμένει περιορισμένη. Νέα εξάτμιση και πολλαπλή εισαγωγής, επαναπρογραμματισμός ECU και μεγαλύτερο intercooler. Με αυτό το πολύ απλό, αλλά προσεγμένο, 1ο στάδιο η ισχύς αυξάνεται κατά 30-40 άλογα, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 291-301 ίππους.
Εκτός από τον κινητήρα, οι Άγγλοι ετοιμάζουν καλούδια για το σασί και την ανάρτηση. Roll cage, σινεμπλόκ πολυουρεθάνης, πιο επιθετικά μπάκετ που χαμηλώνουν τη θέση οδήγησης (ένα από τα ελάχιστα παράπονα που ακούγονται για το GR Yaris) και ολοκληρωμένα coilover kits δοκιμάζονται, ούτως ώστε να είναι έτοιμα προς διάθεση στο εγγύς μέλλον. Εμφανισιακά, η Litchfield κρίνει πως δεν χρειάζεται τίποτα, πέρα από τα αυτοκόλλητά της στο κάτω μέρος των θυρών.
Δεδομένου ότι εργοστασιακά το hot hatch της Toyota θέλει 5,5 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα, μπορούμε να εικάσουμε πως μετά τις περιποιήσεις της Litchfield θα κατεβαίνει στα 5 δλ. (μπορεί και κάτω από αυτά) για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ θεωρείται σίγουρο πως ο κόφτης τελικής πηγαίνει περίπατο.