Δεν συνηθίζουμε να βλέπουμε βελτιωμένα Volvo, ωστόσο δεν είναι και άγνωστα με το tuning. Φροντίζει για αυτό κυρίως ο Γερμανός βελτιωτής Heico Sportiv, που αποτελεί τον διαχρονικό «μάστορα» των σουηδικών αυτοκίνητων. Στο παλμαρέ του συγκαταλέγεται πλέον και το XC90, με 500 άλογα κιόλας.
Το μεγαλύτερο SUV της Volvo φοράει ένα πολύ ταιριαστό body kit, πανέμορφες ζάντες 22 ιντσών και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος. Προφυλακτήρες, πλαϊνά, φτερά και οροφή αποκτούν αεροδυναμικές προεκτάσεις, ενώ ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος φέρνει το αμάξωμα 30 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο. Το look ολοκληρώνεται με μια τετράδα αποστάτες, που κάνουν τους θόλους να σφύζουν από την παρουσία των 22άρηδων τροχών, οι οποίοι με τη σειρά τους προσφέρονται σε δυο διαφορετικά σχέδια (Volution V με πέντε ακτίνες, Volution X με δέκα) και διάφορα φινιρίσματα, περιλαμβανομένων του diamond-cut μαύρου, του ανθρακί ματ και του γυαλιστερού μαύρου. Μέσα σε όλα, τοποθετείται και νέα εξάτμιση για περισσότερη ένταση στα ντεσιμπέλ.

Προαιρετικά, το αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής συνδυάζεται με νέα ECU. Το αποτέλεσμα είναι μια αύξηση 45 ίππων στο κορυφαίο PHEV σύνολο του XC90 T8, που συνδυάζει έναν 2.0λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα. Εργοστασιακά παράγει 455 ίππους, για να φτάσει εδώ στο μαγικό όριο των 500. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα το βελτιωμένο θα είναι ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 5,4 δλ. του «μαμά». Ο κόφτης των 180 χλμ./ώρα πάντως, παραμένει στη θέση του. Αν ζητηθεί, όμως, η Heico Sportiv μπορεί να τον αφαιρέσει. Αξίζει να σημειωθεί πως ο συνδυασμός ECU-εξάτμισης προσφέρεται και στο mild hybrid B5 των 250 ίππων, δίχως να αναφέρεται ποσοστό αύξησης της ισχύος.
Στο ταμείο τώρα, ολόκληρο το πακέτο κοστίζει 7.302 ευρώ. Όποιος θέλει μόνο τις τετραπλές απολήξεις και το bodykit, δηλαδή το αισθητικό σκέλος, πληρώνει 4.411 ευρώ.






































