Η μανία με τους τεράστιους τροχούς δεν φαίνεται να έχει γιατρειά. Το αντίθετο, βασικά, καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με πελώριες ζάντες και ελαστικά με προφίλ φλούδας. Τάση, η οποία δεν περιορίζεται σε κατηγορίες που θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ταιριάζουν τέτοιοι τροχοί (sportscars, supercars), αλλά επεκτείνεται και σε segments όπου μοιάζουν εντελώς παράταιροι. Μιλάμε φυσικά για SUVs και λιμουζίνες, Rolls-Royce περιλαμβανομένων.
Ξέχωρα από το στιλιστικό κομμάτι, που ούτως ή άλλως είναι υποκειμενικό, η παρουσία ζαντών με «ατελείωτες» ίντσες ζημιώνει τα αυτοκίνητα στο πρακτικό σκέλος. Μια Rolls-Royce Wraith, για παράδειγμα, εκφράζει την άνεση, τη χλιδή και την κομψότητα σε τέσσσερις τροχούς. Από το εργοστάσιο κιόλας, έρχεται με μια ευμεγέθη τετράδα 20 ιντσών, που περιβάλλεται από ελαστικά 255/45 εμπρός και 285/40 πίσω. Διαστάσεις που προκύπτουν έπειτα από εξαντλητικές δοκιμές και ανάλυση terrabytes δεδομένων, προκειμένου να επιτευχθεί ο ιδανικός συνδυασμός στην αλληλεπίδραση αερανάρτησης-πλαισίου-τροχών, που οδηγεί στην αρχοντική ποιότητα κύλισης των Rolls-Royce.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν βελτιωτές (και κόσμος που τους πληρώνει) που επιλέγουν να τα στείλουν όλα στον κάδο ανακύκλωσης, για χάρη της υπερβολής και της εφήμερης διαφορετικότητας. Η AG Luxury, για παράδειγμα, λάνσαρε μια τετράδα σφυρήλατων ζαντών (AGL22-8R Duo-Block η ονομασία τους) για τη Wraith, στις 24 ίντσες! Όπως βλέπουμε, τα λάστιχα πλέον οριακά δεν βρίσκουν στους θόλους – κι αυτό με το αυτοκίνητο ακίνητο και στο ίσιωμα. Φανταστείτε το να περνάει από ανώμαλο δρόμο, τι αγώνα θα πρέπει να κάνει η ανάρτηση για να φέρει βόλτα τα φορτία και να εξασφαλίσει επίπεδα άνεσης, αντάξια του ονόματος «Rolls-Royce». Κατά πάσα πιθανότητα να μην τα καταφέρνει σε κανέναν από τους δυο τομείς, αλλά περί ορέξεως…
Αλλαγές κάτω από το καπό δεν αναφέρονται, οπότε συμπεραίνουμε πως ο 6.6 V12 twinturbo παραμένει στα 632 άλογα και τα 900 Nm. Υπό κανονικές συνθήκες το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δλ., όμως με τόσο μεγαλύτερους τροχούς δεν αποκλείεται η κατάμαυρη που βλέπουμε να χάνει σε επιτάχυνση. Η τελική δεν αντιμετωπίζει τέτοια ζητήματα, καθώς ούτως ή άλλως περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.