Μπορεί να μην το θυμούνται πολλοί, αλλά η αλησμόνητη χρονομηχανή του «Επιστροφή στο Μέλλον» ήταν πυρηνική! Για την ακρίβεια «έκαιγε» πλουτώνιο προκειμένου να παράγει ηλεκτρική ισχύ, μέσω ενός μικρού αντιδραστήρα. Το DeLorean που βλέπουμε δεν θέλει στολή hazmat για να το οδηγήσεις, αλλά από πλευράς δύναμης και επιδόσεων είναι ό,τι πλησιέστερο στον όρο «πυρηνικό»!
Το κτηνώδες DMC12 ανήκει στον Timothy Moceri, ο οποίος το αγόρασε το 2020 και κατευθείαν άρχισε να το μετατρέπει σε supercar. Με τον αναιμικό 2.8 V6 των 130 ίππων προκοπή δεν υπήρχε περίπτωση να δει, οπότε το εργοστασιακό μοτέρ πήγε με συνοπτικές διαδικασίες για σκραπ. Στη θέση του, και κατόπιν εκτεταμένων εργασιών στο σασί, μπήκε ένας 5.3 V8 από κάποιο παλιότερο Chevrolet Silverado, αλλά όχι μόνος του. Στις επάλξεις και δυο τουρμπίνες της Garrett, οχταπετάλουδο, νέος εγκέφαλος, καθώς επίσης ειδικά σχεδιασμένες πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής. Το τελικό αποτέλεσμα; Ένα εκκωφαντικό νούμερο της τάξης των 700 ίππων, με τη ροπή πολύ πάνω από τα 1.000 Nm! Να το θέσουμε αλλιώς, πάνω από πενταπλάσια ισχύ συγκριτικά με το εργοστάσιο!
Τέτοια εκτίναξη στη δύναμη δεν θα γινόταν να μη φαίνεται κιόλας. Το αμάξωμα απέκτησε τεράστιες προσθήκες στα φτερά και τα μαρσπιέ (3D εκτυπωμένα), σε ένα από τα πιο ακραία wide body kits που έχουμε δει. Στο ίδιο μήκος κύματος ο νέος εμπρός προφυλακτήρας, που πλέον ξύνει την άσφαλτο. Τα φανάρια έχουν αντικατασταθεί με σύγχρονα LED, αλλά ίδιας σχεδίασης με τα αυθεντικά (μπροστά, πίσω δεν έχει λόγω έλλειψης χώρου), την ώρα που η χαμηλωμένη ανάρτηση και οι 17άρες ζάντες εμπρός-18άρες πίσω (σε ημισλίκ ελαστικά) έχουν εκμηδενίσει το κενό μεταξύ θόλων και ελαστικών. Ευτυχώς πίσω δεν έχουμε τεράστιες αεροτομές ή αντιαισθητικούς διαχύτες, παρά μόνο τους σωλήνες της εξάτμισης.
Το εσωτερικό επίσης έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, με νέο ταμπλό, επενδύσεις και όργανα. Φυσικά το τριάκτινο τιμόνι και τα μπάκετ καθίσματα κλέβουν την παράσταση, όπως και το διαφανές κάλυμμα πάνω από τον πουσαρισμένο V8. H αλουμινένια χούφτα του επιλογέα, τέλος, αλλάζει τις σχέσεις σε ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο από Porsche 996 (μάλλον Turbo, δεδομένης της τεράστιας ροπής).