Η Mercedes S-Class μπορεί να λογίζεται ως συνώνυμο της πολυτέλειας και των πρωθυπουργικών ανέσεων, όμως δεν είναι άγνωστη με τα άλογα και τα γκάζια. Ειδικά όταν πρόκειται για έκδοση AMG και ειδικότερα, όταν αυτή είναι βελτιωμένη από την Posaidon.
O Γερμανός βελτιωτής πήρε την προηγούμενη γενιά της ναυαρχίδας από τη Στουτγκάρδη, άλλαξε τα κουζινέτα του στροφαλοφόρου, τοποθέτησε σφυρήλατες μπιέλες και έμβολα, δαχτυλίδια των κυλίνδρων από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής, ενώ και τα ελατήρια των βαλβίδων παρουσιάζονται ενισχυμένα. Περιττό να πούμε ότι οι δύο υπερσυμπιεστές είναι νέοι και μεγαλύτεροι, όπως και η πολλαπλή εισαγωγής, το σύστημα εξαγωγής και το ψυγείο και το intercooler. Δεν θα μπορούσε να λείπει η αναβαθμισμένη ECU, ώστε να ρυθμίζει κατάλληλα το «ντοπαρισμένο» μοτέρ, ενώ ενισχύσεις έχουν δεχτεί το διαφορικό και το 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο. Νέο λογισμικό φέρει και η αερανάρτηση, που χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα φρένα προκειμένου να διασφαλίζεται η έγκαιρη επιβράδυνση των 2 τόνων από τα 300+ χλμ./ώρα. Και η ανώτερη S-Class από την Posaidon, πάει πολύ παραπάνω.
Κατόπιν όλων αυτών των αναβαθμίσεων, ο 4.0 V8 twinturbo παράγει πλέον 940 ίππους και 1.280 Nm ροπής (από 612 PS και 900 Nm το εργοστασιακό). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 3 δλ. και η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να οριοθετείται ηλεκτρονικά, αλλά στα 350 χλμ./ώρα! Για λιγότερο γκαζιάρικα γούστα, υπάρχουν 3 ακόμα πακέτα. Ο «υπαρχηγός» αυτού που βλέπουμε, στα 880 άλογα και 1.200 Nm, το τρίτο τη τάξει (830 ίπποι και 1.100 Nm) και το βασικό, που απαρτίζεται από έναν απλό επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Ακόμα κι έτσι, η ισχύς ανέρχεται στους 707 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.