Με το που παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του Suzuki Jimny, διάφοροι βελτιωτές έσπευσαν να το «βαφτίσουν» Mercedes G-Class! Και δε μιλάμε μόνο για σύγκριση εκτός δρόμου δυνατοτήτων και σχήματος, αλλά για κυριολεκτική μετατροπή (εμφανισιακά πάντα) του ιαπωνικού 4×4 σε γερμανικό 4×4. Στις αρκετές προτάσεις που κυκλοφόρησαν (όπως μπορείτε να δείτε εδώ, εδώ και εδώ), αυτή της Liberty Walk είναι από τις πιο επιτυχημένες.
O Ιάπωνας βελτιωτής παρουσίασε άλλο ένα πακέτο εμφανισιακής ταύτισης του Jimny με τη G-Class, σε διαφορετικές εκδόσεις και για όλα τα βαλάντια. Το ολοκληρωμένο look, όπως το βλέπουμε στις φωτογραφίες, με τους διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα, τα χαρακτηριστικά φουσκωμένα φτερά με τις φανερές βίδες, το ανθρακονημάτινο καπό και τις προσθήκες στην οροφή κοστίζει 6.534 δολάρια (5.400 ευρώ). Από εκεί και πέρα, η Liberty Walk προσφέρει και μεμονωμένες επιλογές για όσους δεν θέλουν (ή δεν «βγαίνουν») τόσες αλλαγές.
Χωρίς το carbon καπό, η τιμή πέφτει στις 5.778 δολάρια (4.700 ευρώ). Αν μαζί με το καπό βγάλετε και το σετάκι της οροφής, το κόστος διαμορφώνεται στις 3.726 δολάρια (3.000 ευρώ). Ο εμπρός προφυλακτήρας, η μάσκα και τα φουσκωμένα φτερά μαζί κοστολογούνται στις 3.186 δολάρια (2.600 ευρώ). Οπότε μπορεί κάποιος να φέρει αρκετά κοντά στην G-Class το Jimny, με λιγότερο από 3.000 ευρώ. Η «λυπητερή» έρχεται όταν φτάσουμε στους τροχούς.
Οι 16άρες της Works τιμώνται περί τα 421 δολάρια (348 ευρώ) η μία. Η τετράδα, δηλαδή, στοιχίζει 1.684 δολάρια (1.400 ευρώ) χωρίς τα ελαστικά! Συνολικά, δηλαδή, συνυπολογίζοντας και ένα χωμάτινο σετ 215/70/ R16, το φθηνότερο που μπορεί να κοστίσει ένα «Μερσεντέ» Jimny από τη Liberty Walk είναι γύρω στις 6.000 δολάρια (5.000 ευρώ). Προσθέστε και 16.882 ευρώ για την αγορά του αυτοκινήτου (βασική τιμή στην Ελλάδα), για να φτάσουμε συνολικά στις 22.000 ευρώ. Κάπως πολλά για Jimny, «Το Μεγάλο Παζάρι» σε σχέση με τις 158.300 ευρώ της βασικής G 350d.