Από το εργοστάσιο, η Mercedes-AMG GLS 63 διατηρεί μια από τις πιο επιβλητικές παρουσίες σε καινούργιο αυτοκίνητο. Κατόπιν περιποιήσεων από τη Brabus όμως, μετατρέπεται σε κανονικό «μπράβο» επί τεσσάρων τροχών τόσο σε θέμα εμφάνισης, όσο και επιδόσεων.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής βάζει διακριτικές πινελιές στο αμάξωμα, μέσω του ανθρακονημάτινου αεροδυναμικού κιτ (splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή, διαχύτης), των κόκκινων λεπτομερειών στη γρίλια και των διαφορετικών σημάτων. Το κατάμαυρο χρώμα είναι ό,τι ιδανικότερο για τη GLS, ειδικά από τη στιγμή που πλαισιώνεται από μια τετράδα θεόρατες ζάντες 24 ιντσών σε ελαστικά 295/35 εμπρός και 335/30 πίσω. Η ρύθμιση της αερανάρτησης έχει φέρει το θηριώδες αμάξωμα 25 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, τονώνοντας τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όσο και την εμφάνιση.
Στο εσωτερικό συναντάμε τη γνώριμη εικόνα των Brabus, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα.
Στο μηχανοστάσιο, οι αλλαγές είναι πιο έντονες. Ο 4λιτρος V8 twinturbo έχει υπερκυβιστεί στα 4.5 λίτρα, υπερσυμπιεζόμενος από δυο μεγαλύτερες custom τουρμπίνες της Brabus. Μαζί τους, μεγαλύτερα intercooler, νέα ψυγεία λαδιού, ενισχυμένα πιστόνια και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μετά δυο έξτρα ram air εκατέρωθεν της μάσκας για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι επίσης νέα και τιτανίου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συγκλονιστικό νούμερο 900 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 1.250 Nm ροπής (1.050 Nm περιοριζόμενα, χάριν ακεραιότητας της μετάδοσης) από τις 2.900 σ.α.λ., που ωστόσο περιορίζονται στα 1.054 Nm για την προστασία της μετάδοσης! Μιλάμε, δηλαδή, για αύξηση 261 ίππων και 250 Nm (150 με τον περιοριστή) σε σχέση με την εργοστασιακή GLS 63 4MATIC.
Με τόση παραπάνω ισχύ, και μέσω του συνδυασμού συστήματος τετρακίνησης 4MATIC – 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου 9G-TRONIC, οι τροχοί μετατρέπονται σε «εκτοξευτήρες»! Το γιγαντόσωμο SUV των 2,3 τόνων επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,6 δλ. και φτάνει «με τη σκέψη» στα 280 χλμ./ώρα, όπου και περιορίζεται ηλεκτρονικά για την προστασία των ελαστικών!