Με την εξαίρεση των GT-R και 370Z, η Nissan κρατά αποστάσεις από το ενθουσιώδες παρελθόν. Δεν έχει γίνει Mitsubishi, βέβαια, αλλά αν δεν υπήρχε ο «Godzilla» θα βάδιζε στα ίδια χνάρια. Άσχετα αν, συχνά-πυκνά, ακούγονται φήμες για επιστροφή του Silvia. Το μεταχειρισμένο που θα δούμε σήμερα, μας κάνει να ευχόμαστε για ταχεία επιστροφή.
Δείτε ακόμα: H Nissan ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το πιο μυθικό Skyline
Το S14 είναι από τα πιο φημισμένα JDM μοντέλα στους κύκλους της βελτίωσης, μα κυρίως σε αυτούς του drift. Ο 2λιτρος SR20DET απέδιδε 200 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., αλλά εργοστασιακά δείγματα συναντώνται πιο δύσκολα κι από φούρνο στην Σαχάρα. Με συνοπτικές διαδικασίες το μοτέρ έφτανε στο ανώτατο όριο της ιαπωνικής νομοθεσίας (280 ίπποι), ενώ με λίγο περισσότερο «τσίγκλισμα» έφτανε στους 350-400. Στην προκειμένη έχουμε μεγαλύτερο τούρμπο και πολλαπλή εξαγωγής της HKS, αναλόγου βεληνεκούς intercooler και ψυγείο της HPI, αντλία βενζίνης της SARP και μπεκ μεγάλης παροχής. Νούμερα ισχύος δεν αναφέρονται, όμως οι προαναφερθέντες 400 ίπποι είναι πολύ πιθανοί (ενδεχομένως και περισσότεροι).
Η ανάρτηση της TEIN φροντίζει για την χαλιναγώγησή τους, το ίδιο και οι τροχοί της Work CR Kai (17 ιντσών εμπρός, 18 πίσω). Το ολοκληρωμένο body kit δεν ντρέπεται να δηλώσει τις αυξημένες δυνατότητες, ενώ στο εσωτερικό το μπάκετ της Bride και τα όργανα της GReddy δίνουν τον απαραίτητο «The Fast and The Furious» τόνο.
Διαβάστε επίσης: Subaru Impreza 22B vs Mitsubishi Evo 6 TME: Συνάντηση γιγάντων (+video)
Το οδόμετρο αναγράφει 52.133 χιλιόμετρα από το 1994 μέχρι σήμερα, με την τιμή αυτή τη στιγμή να οριοθετείται στις 19.995 δολάρια. Για περισσότερα, μπορείτε να δείτε εδώ.