Πολλοί έχουν φαντασιωθεί το GR Yaris με κινητήρα Supra, ειδικά τον 2JZ-GTE της MK4. Ο Daigo Saito μετατρέπει τη φαντασία σε πραγματικότητα, μέσα από το τερατώδες Toyota που ετοιμάζει για αγώνες drift!
Ο Saito είναι από τους πιο γνωστούς και επιτυχημένους επαγγελματίες drifter, έχοντας κερδίσει 3 τίτλους στα δυο κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου: 2 φορές στο εγχώριο D1 GP (2008, 2016) και μία στη Formula Drift, των Η.Π.Α. (2012). Ο Ιάπωνας αγωνίζεται ως επί το πλείστον με μοντέλα της Toyota, βλέποντας στο GR Yaris την ιδανική βάση για ακραίους πειραματισμούς. Η εμφάνιση είναι αποτέλεσμα της Pandem, της οποία το bodykit μετατρέπει το αυτοκίνητο πόλης σε πηγή κόμπλεξ ακόμα και για το Yaris WRC!
Διαβάστε επίσης: Το Toyota GR Yaris με τιμή 42.670 ευρώ στην Ελλάδα
https://www.instagram.com/p/CEvS_tODLdz/?utm_source=ig_web_copy_link
Κάτω από αυτό, έχουν γίνει ακόμα μεγαλύτερα «όργια». Οτιδήποτε είχε σχέση με μηχανικά μέρη ξηλώθηκε, δίνοντας τη θέση του σε αγωνιστικές αναρτήσεις και καθίσματα, κλωβό ασφαλείας, σύστημα πυρόσβεσης, υδραυλικό χειρόφρενο και πολλά άλλα. Μιας και σκοπός είναι οι ατελείωτες πλαγιολισθήσεις, αλλάχτηκε και η κρεμαγιέρα με μία της Cusco, που «κονταίνει» το βήμα και επιτρέπει μεγαλύτερες γωνίες σύγκλισης, ενώ εξυπακούεται πως η κίνηση μεταφέρεται μόνο στους πίσω τροχούς. Φυσικά, πάσα συζήτηση σταματάει όταν φτάνουμε στην καρδιά της κατασκευής.
Δείτε ακόμα: Με το πλάι κι όπου πάει το Toyota GR Yaris (+video)
Ο τρικύλινδρος 1.6 τούρμπο των 272 ίππων αποχώρησε, δίνοντας θέση και σέβη στον θρυλικό 2JZ-GTE. Κι όχι στην εργοστασιακή του μορφή, αλλά σε μια υπερκυβισμένη 3.4 λίτρων με αναβαθμίσεις σε κάθε πτυχή του. Η απόδοση φτάνει τους 1.000 ίππους – για αρχή, καθώς υπάρχει η υποδομή για ακόμα υψηλότερα νούμερα! To ασύλληπτο Yaris βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο δοκιμών, με τον Ιάπωνα «καμικάζι» να ανυπομονεί να το εξαπολύσει στην πίστα. Κι εμείς μαζί του!
Διαβάστε επίσης: Τι κοινό έχει το Toyota GR Yaris με το Lexus LFA;