Βελτιώσεις
Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Mercedes-AMG A45 S είναι περισσότερη ισχύς. Από τη στιγμή, όμως, που ο M139 κινητήρας είναι φίλος της βελτίωσης, δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός βεληνεκούς της Brabus. Ο πασίγνωστος και ένας από τους παλαιότερους tuners της Γερμανίας, πήρε το mega hatch από τη Στουτγκάρδη και το μετέτρεψε σε «B45». Όχι εκ της B-Class, […]
Το Toyota GR Yaris αναδεικνύεται σε μεγάλη αγάπη των βελτιωτών. Ήδη έχουμε δείγματα 400 ίππων που σπάνε τα χρονόμετρα και πισωκίνητα τροπέτα 1.000 ίππων με τον 2JZ κάτω από το καπό. Στον αντίποδα, οι επεμβάσεις 1ου σταδίου που αφήνουν ανεπηρέαστη την εμφάνιση. Ο Ιάπωνας βελτιωτής TOM’s Racing, πιστεύουμε παρουσίασε το πιο ποθητό GR Yaris στον […]
Ο πασίγνωστος βελτιωτής ABT παρουσίασε ένα νέο πακέτο αναβάθμισης, που αυξάνει την απόδοση του 1.5 TSI Evo σε τιμή ευκαιρίας. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο του VW Group χρησιμοποιείται -ούτε λίγο, ούτε πολύ- από 28 διαφορετικά μοντέλα! Η ABT αναλαμβάνει να τονώσει την δύναμή του, μέσω της νέας ηλεκτρονικής μονάδας AECP (ABT Engine Control Power). Τα 150 […]
Το συγκεκριμένο προσωνύμιο συνόδευε τον αείμνηστο Τούρκο Ολυμπιονίκη της άρσης βαρών, Ναΐμ Σουλεϊμάνογλου. Αντιπροσωπευτικό των απίστευτων κιλών που σήκωνε, σε αντιδιαστολή με το μικρό του μέγεθος (μόλις 1,47 μέτρα ύψος, 64 κιλά. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1988 σήκωσε 190 κιλά, επίδοση που παραμένει μέχρι σήμερα ρεκόρ για το μεγαλύτερο βάρος που έχει σηκώσει ποτέ αθλητής, […]
Το Toyota GR Yaris έχει κερδίσει τις καρδιές όλων. Συμπεριλαμβανομένων των βελτιωτών, με την αγάπη που του δείχνουν να είναι ισάξια -αν όχι μεγαλύτερη- αυτής για τη Supra! Μάλιστα, δεν χρειάζονται ακρότητες για να πάρει άλογα ο G16E-GTS. Με ένα 1ο στάδιο φτάνει άκοπα στα 300 άλογα. Ο Βρετανός βελτιωτής Litchfield, γνωστός για τα Nissan GT-R και τα υπερτροφοδοτούμενα Toyota […]
Πριν 10 χρόνια η Audi παρουσίασε ένα ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο σύνολο 5,2 λίτρων σε διάταξη V, με σκοπό το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης για την 1η γενιά του R8. Απέδιδε 525 ίππους και μπορούσε να συνδυαστεί είτε με 6αρι χειροκίνητο, είτε με το DSG ίσου αριθμού σχέσεων, ενώ έναν χρόνο μετά ανέβηκε στα 560 άλογα στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής GT. Fast forward στο 2019, όπου το R8 βρίσκεται στην 2η έκφανση και εξαπολύει αισίως 620 ίππους και 580 Nm […]
Το MR-2 υπήρξε ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα εξ Ιαπωνίας, για περισσότερα από 20 χρόνια (1984-2007). Μέτρησε 3 γενιές, εκ των οποίων η πιο χαρακτηριστική, δυνατή και γρήγορη η 2η, με το GT-S και τον 2λιτρο τούρμπο των 220 ίππων στο κέντρο. Δείτε ακόμα: Toyota MR2 600 ίππων κοντράρει McLaren! (+video) Πάνω από 200 […]
Η Honda έχει μακροχρόνια παράδοση στους αποδοτικούς κινητήρες, ενώ με την προσθήκη του turbo ανέβασε και άλλο την ισχύ τους, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και γραμμική απόδοση. Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT Στοιχεία που αφορούν και τον 1.5 VTEC Turbo που τοποθετείται στο Civic και αποδίδει από […]
Κυκλοφορούν πολλές βελτιωμένες BMW M2, όμως καμία δεν έχει την εμφάνιση και την ιστορική σύνδεση της συγκεκριμένης, με το όνομα CSL Turbomeister. Δείτε ακόμα: «Βόμβα» BMW M2 CS με 550 ίππους και 740 Nm M2 CSL οι Βαυαροί δεν παρουσίασαν ποτέ, όμως η αγγλική εταιρία περιποίησης αυτοκινήτων Topaz, μαζί με τον ιδιοκτήτη μιας Competition, πήραν […]
Το Lada 4×4 ή Niva όπως είναι γνωστό, αποτελεί το μακροβιότερο αυτοκίνητο που βρίσκεται στην παραγωγή από το 1977 έως σήμερα, χωρίς να έχει αλλάξει γενιά. Βέβαια, όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχτεί αναβαθμίσεις, όμως ουσιαστικά είναι ίδιο, με απαρχαιωμένη τεχνολογία. Δείτε ακόμα: Lada Samara EVA: Το φτερωτό τέρας από την ΕΣΣΔ Το ίδιο ισχύει […]
Το Audi RS 6 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Οι οποίες μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα hypercar, μέσω της βελτίωσης. Δείτε ακόμα: Ξεκαθάρισμα μεταξύ Audi RS 6 και RS Q8 (+video) Από το εργοστάσιο, ο ταχύτερος […]
Το i30 ήταν αυτό που ξεκίνησε την γρήγορη γκάμα N για τη Hyundai, που σήμερα αριθμεί 4 μοντέλα (i20, i30, i30 Fastback και Veloster) και αναμένεται να μεγαλώσει (Kona και Tucson). Το Fastback, ωστόσο, είναι το πιο εντυπωσιακό σχεδιαστικά. Η σιλουέτα του τετράθυρου κουπέ, με τη γραμμή της οροφής να «σβήνει» στο προκλητικά ανασηκωμένο πίσω […]