Βελτιώσεις
Η Mercedes-AMG G 63 αποτελεί ένα από τα πιο θαυμαστά εκτός δρόμου αυτοκίνητα, καθώς συνδυάζει επιδόσεις σπορ μοντέλων, ανώτερη πολυτέλεια και υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Η τετράγωνη σχεδίασή της έχει διατηρηθεί με το πέρασμα των χρόνων και των δύο γενεών της, καθιστώντας την άμεσα αναγνωρίσιμη. Παράλληλα πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα οχήματα των […]
Οι Γερμανοί δείχνουν μεγάλη αγάπη στη βελτίωση ιταλικών αυτοκινήτων. Η Novitec είναι χρόνια στο «δροσερές», αναβαθμίζοντας σχεδόν κάθε Ferrari που παρουσιάζεται. Η Manhart τελευταία φαίνεται να αναλαμβάνει τις Alfa Romeo και Lancia, αρχικά με την Giulia QV και τώρα με μια φοβερή πρόταση για την Delta Integrale. O βελτιωτής από το Βούπερταλ πήρε μια Integrale […]
Μπορεί το Volvo XC60 Recharge Τ8, με το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης των 455 ίππων, να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις; Η απάντηση είναι «ναι»! Προϊόν μίας αναβάθμισης που κρύβει πίσω της πάνω από 20 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας και τεχνογνωσίας στη βελτίωση των επιδόσεων, το XC60 Recharge T8 Polestar Optimised εξοπλίζεται με λογισμικό βελτίωσης […]
Στα ύψη το θερμόμετρο λόγω καύσωνα, στα ύψη και λόγω της νέας δημιουργίας από τους ειδικούς της Brabus. Η SL63 πέρασε τις πύλες του Μπότροπ και βγήκε ως 750 Bodo Buschmann (ο ιδρυτής της Brabus, πίσω στο 1977) Edition, με εμφάνιση και επιδόσεις που άνετα θα μπορούσαν να την ονοματίζουν «Black Series». To γερμανικό roadster […]
Πριν 13 χρόνια η Audi παρουσίασε ένα ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο σύνολο 5,2 λίτρων σε διάταξη V, με σκοπό το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης για την 1η γενιά του R8. Απέδιδε 525 ίππους και μπορούσε να συνδυαστεί είτε με 6αρι χειροκίνητο, είτε με το DSG ίσου αριθμού σχέσεων, ενώ έναν χρόνο μετά ανέβηκε στα 560 άλογα στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής GT. Fast forward στο 2019, όπου το R8 βρίσκεται στην 2η και τελευταία βενζινοκίνητη […]
Στο άκουσμα του ονόματος «Brabus» έρχονται στο μυαλό εικόνες από πανίσχυρες Mercedes, με 700-800 ή 900 άλογα και παρουσιαστικό τετράτροχου μπράβου. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ είναι συνώνυμο της φίρμας από τη Στουτγκάρδη, όμως πού και πού κάνει τις εξαιρέσεις του. Ό,τι ακριβώς θέλει να ακούει η Porsche. H Brabus περίλαβε την 911 Turbo S […]
Μια από τις πιο καλαίσθητες και διακριτικές -με βάση τα δικά της στάνταρ- προτάσεις παρουσίασε η Mansory, που σεβάστηκε τη Ferrari SF90 Stradale και δεν τη γέμισε αεροτομές, εισαγωγές αέρα και αμφιβόλου γούστου χρωματικούς συνδυασμούς. Ο Γερμανός βελτιωτής έδειξε εγκράτεια και αναβάθμισε αεροδυναμικά το κορυφαίο «Cavallino Rampante» τόσο-όσο. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός από το […]
Η Mercedes X-Class δεν αποδείχτηκε επιτυχημένο project για τους Γερμανούς, καθώς η παραγωγή τερματίστηκε μόλις 3 χρόνια μετά την έναρξή της. Το πρώτο pick up από τη Στουτγκάρδη και το πρώτο premium δεν είχε την απήχηση που θα ήθελε το «αστέρι», αν και μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε η απόφαση να μην διατεθεί το αυτοκίνητο […]
Έκδοση Black Series δεν έχει η Mercedes-AMG SL, όμως η Manhart φροντίζει για την κορυφαία R232 και τη μετατρέπει σε φόβητρο 707 ίππων, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη «μαύρη» GT ή την παλιότερη αντίστοιχη CLK. Το γερμανικό roadster κανονικά προσφέρει 585 ίππους και 800 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, μέσω του 4.0 […]
Οι κινητήρες της Honda έχουν το συνήθειο να βρίσκονται σε μηχανοστάσια που δεν τους σπέρνουν. Τα ιαπωνικά μοτέρ είναι από τα αγαπημένα τροπέτα των βελτιωτών, αλλά σε Ferrari δύσκολα τα πετυχαίνεις. H λευκή 308 GTBi ξεκίνησε την πορεία της με τον V8 των 2.9 λίτρων στο κέντρο. Το «i» αναφέρεται στο «injection», το σύστημα ηλεκτρονικού […]
Πολλοί μπορεί να θέλουν (και κυρίως να μπορούν) να αποκτήσουν ένα hot hatch, καλή ώρα το VW Golf R, αλλά να σκέφτονται πως δεν υπάρχουν δρόμοι να το κυκλοφορήσουν. Το «αθάνατο» οδικό δίκτυο της Ελλάδας αντενδείκνυται σφόδρα για μοντέλα με χαμηλή απόσταση από το έδαφος ή/και προφυλακτήρες που «βρίσκουν» εύκολα. Το εργοστασιακό Golf R έχει […]
Τον 1.9 TDI τον έχουμε συνηθίσει σε εφαρμογές που θέλουν χαμηλή κατανάλωση και κατάλληλο συνδυασμό αυτής με ισχύ. Τον έχουμε δει να αποδίδει από 100 μέχρι 150 ίππους, τροφοδοτώντας μερικά από τα πιο εμπορικά μοντέλα του VW Group. Τον έχουμε δει, επίσης, να κάνει θαύματα στη βελτίωση, αγγίζοντας πολλές φορές και ξεπερνώντας σε ορισμένες μέχρι […]