Βελτιώσεις
Μια από τις πιο καλαίσθητες και διακριτικές -με βάση τα δικά της στάνταρ- προτάσεις παρουσίασε η Mansory, που σεβάστηκε τη Ferrari SF90 Stradale και δεν τη γέμισε αεροτομές, εισαγωγές αέρα και αμφιβόλου γούστου χρωματικούς συνδυασμούς. Ο Γερμανός βελτιωτής έδειξε εγκράτεια και αναβάθμισε αεροδυναμικά το κορυφαίο «Cavallino Rampante» τόσο-όσο. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός από το […]
Η Mercedes X-Class δεν αποδείχτηκε επιτυχημένο project για τους Γερμανούς, καθώς η παραγωγή τερματίστηκε μόλις 3 χρόνια μετά την έναρξή της. Το πρώτο pick up από τη Στουτγκάρδη και το πρώτο premium δεν είχε την απήχηση που θα ήθελε το «αστέρι», αν και μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε η απόφαση να μην διατεθεί το αυτοκίνητο […]
Έκδοση Black Series δεν έχει η Mercedes-AMG SL, όμως η Manhart φροντίζει για την κορυφαία R232 και τη μετατρέπει σε φόβητρο 707 ίππων, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη «μαύρη» GT ή την παλιότερη αντίστοιχη CLK. Το γερμανικό roadster κανονικά προσφέρει 585 ίππους και 800 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, μέσω του 4.0 […]
Οι κινητήρες της Honda έχουν το συνήθειο να βρίσκονται σε μηχανοστάσια που δεν τους σπέρνουν. Τα ιαπωνικά μοτέρ είναι από τα αγαπημένα τροπέτα των βελτιωτών, αλλά σε Ferrari δύσκολα τα πετυχαίνεις. H λευκή 308 GTBi ξεκίνησε την πορεία της με τον V8 των 2.9 λίτρων στο κέντρο. Το «i» αναφέρεται στο «injection», το σύστημα ηλεκτρονικού […]
Πολλοί μπορεί να θέλουν (και κυρίως να μπορούν) να αποκτήσουν ένα hot hatch, καλή ώρα το VW Golf R, αλλά να σκέφτονται πως δεν υπάρχουν δρόμοι να το κυκλοφορήσουν. Το «αθάνατο» οδικό δίκτυο της Ελλάδας αντενδείκνυται σφόδρα για μοντέλα με χαμηλή απόσταση από το έδαφος ή/και προφυλακτήρες που «βρίσκουν» εύκολα. Το εργοστασιακό Golf R έχει […]
Τον 1.9 TDI τον έχουμε συνηθίσει σε εφαρμογές που θέλουν χαμηλή κατανάλωση και κατάλληλο συνδυασμό αυτής με ισχύ. Τον έχουμε δει να αποδίδει από 100 μέχρι 150 ίππους, τροφοδοτώντας μερικά από τα πιο εμπορικά μοντέλα του VW Group. Τον έχουμε δει, επίσης, να κάνει θαύματα στη βελτίωση, αγγίζοντας πολλές φορές και ξεπερνώντας σε ορισμένες μέχρι […]
Ο 4G63 είναι ο πιο ιστορικός και σημαντικός κινητήρας στην ιστορία της Mitsubishi, αλλά και ένας από τους μεγαλύτερους θρύλους που έχει μπει σε μηχανοστάσιο. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο έγινε μύθος μέσα από τις 9 γενιές του Lancer Evo (άλλο μοτέρ στο Evolution X), αλλά και τα πρωταθλήματα που κατέκτησε στο WRC. Το εν λόγω […]
Τα βελτιωμένα περιστροφικά Mazda στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι RX-7, κυρίως FD, και αρκετά πιο πίσω τα RX-8. Cosmo συναντάμε ελάχιστα, οπότε το συγκεκριμένο είναι από μόνο του είδηση. Κοιτάζοντας κάτω από το καπό και αντικρίζοντας το 6ρότορο κτήνος που του δίνει ζωή, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι απλά είδηση αλλά έκτακτο δελτίο! Το εν λόγω […]
To Audi RS 6 από την τρίτη γενιά του και έπειτα, ήτοι τα τελευταία 10 χρόνια, προσφέρεται αποκλειστικά ως Avant. Αν θέλει κάποιος σεντάν, θα πρέπει να κοιτάξει μοντέλα από το 2011 και πίσω, με τον 5.0 V10 (C6) ή τον 4.2 V8 (C5) twinturbo στο μηχανοστάσιο. Εκτός κι αν εκτός από ένα σημερινό S6, […]
Η δεύτερη γενιά του VW Golf ζει δεύτερη νιότη μέσω του κλάδου της βελτίωσης. Πάρα πολλά MK2 ξεπερνούν τα 400, τα 500, ακόμα και τα 1.000 άλογα, με την γκάμα των μετατροπών να περιλαμβάνουν βελτίωση του 1.800άρη από το GTI, τροπέτο και τούρμπισμα από το GTI MK3, τροπέτο και κομπρέσορα ή τούρμπισμα του 2.8 VR6, […]
Όταν η βάση είναι μια από τις ισχυρότερες Mercedes παραγωγής όλων των εποχών, τότε τα αποτελέσματα της βελτίωσης μπορούν να είναι μόνο συγκλονιστικά. H Renntech κατέχει χρόνια τώρα το «άθλημα», καταφέρνοντας να γίνει ο πρώτος βελτιωτής που σπάει το φράγμα των 1.000 ίππων με την GT63 S. Η δεύτερη ισχυρότερη GT 4Door Coupe αποκτά το […]
Η Toyota Supra τόσο η υπάρχουσα, όσο και του παρελθόντος, είναι ένα μοντέλο που oι βελτιωτές λατρεύουν να ασχολούνται μαζί του. Καλή ώρα η η Zacoe Performance, μια εταιρεία από την Ταϊβάν που ειδικεύεται στην κατασκευή ιδιαίτερων bodykit. Μια πρόσφατη δημιουργία της αφορά την νέα Supra για την οποία επέλεξε ένα «κουστούμι» που την κάνει […]