Το RS 7 συγκαταλέγεται στα ταχύτερα και πιο εντυπωσιακά Audi των τελευταίων ετών, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω. Απαραίτητη προϋπόθεση όταν μεσολαβεί η ABT, η οποία ξέρει να δημιουργεί τετράτροχα που εμπνέουν δέος.
Το RS 7-R αναμφισβήτητα είναι ένα από αυτά, ξεχωρίζοντας μονοματιάς από το εργοστασιακό. Το γερμανικό υπερ-liftback διαθέτει αεροδυναμικό πακέτο που βρίθει από ανθρακονήματα, περιλαμβάνοντας splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και πτερύγια στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται οι αεραγωγοί στα φτερά και το διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Οι 22άρες ζάντες συμπληρώνουν το οπτικό πακέτο, που συνολικά κοστίζει 36.500 ευρώ!
Πολύ λιγότερο στοιχίζει η αναβάθμιση στον 4.0 V8 twinturbo, που τον ανεβάζει στα 700 άλογα και τα 880 Nm ροπής (από 600 ίππους και 800 Nm του εργοστασίου). Η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης της ABT είναι υπεύθυνη για την αύξηση της ισχύος, με κόστος μόλις 3.700 ευρώ. Το look του RS 7-R, δηλαδή, τιμάται στο σχεδόν 10πλάσιο της ενίσχυσης στην ιπποδύναμη! Μαζί με τη νέα ECU οι Γερμανοί τοποθετούν ανάλογη εξάτμιση, η οποία περισσότερο στο οπτικό και ακουστικό σκέλος συνδράμει, παρά στο πρακτικό. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεδομένα το RS 7-R επιταχύνει ταχύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,6 δλ. του εργοστασιακού, ενώ λογικά θα έχει μετατοπιστεί ο ηλεκτρονικός περιοριστής τελικής πιθανόν στα 340-350 χλμ./ώρα.
O βελτιωτής από το Κέμπτεν θα προσφέρει 125 RS 7-R, με το συνολικό κόστος να αγγίζει τις 200.000 ευρώ. Αν υπάρχει ήδη το αυτοκίνητο, όμως, τότε η αναβάθμιση έρχεται αρκετά πιο οικονομικά.